پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

اقدامات سیاسی حضرت زهرا (س)

چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 667771
کتاب «دختر پیامبر (ص)» با نگاهی تاریخی-تبیینی توضیحی است درباره مهمترین حوادث دوران حیات حضرت زهرا (س) که مبتنی بر مشی علامه عسکری در تبیین تاریخی حوادث اسلام، نگاشته شده است.
اقدامات سیاسی حضرت زهرا (س)
به گزارش جهان نيوز، «دختر پیامبر (ص)» کتابی است درباره مباحث مهم سیاسی و اجتماعی دوران زندگی حضرت زهرا (س) که توسط آیت‌الله جاودان از میان جلسات و سخنان علامه عسکری جمع‌آوری و به قلم ایشان نگاشته شده است. اهمیت کتاب «دختر پیامبر (ص)» توجهی است که این متن به جریان‌های مهم دوران حیات پیامبر و پس از ایشان  نشان داده است. این توجه دربردارندۀ برداشت و تحلیلی تاریخی از وقایع با رجوع به کتب و منابع دست اول مسلمین است.

کتاب در چهار بخش تنظیم شده و به مباحثی همچون وجود نفاق در میان مسلمین در زمان رسول‌الله (ص)، فعالیت‌ها و مبارزات حضرت زهرا(س) در مقابل اقدامات مکتب خلافت، هجوم به بیت آن حضرت (س)، غصب فدک، وقایع مربوط به شهادت آن حضرت (س)، و همچنین بحث درباره موضع قبر حضرت زهرا(س) و علت اختفای آن می‌پردازد.

موسسه ایمان ماندگار این کتاب را با قیمت 7500 تومان روانه بازار نشر کرده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....