پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

روند صدور گواهینامه و کارت خودرو تسریع می‌شود

چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 667735
سخنگوی ناجا درباره چرایی تعلل در روند صدور و تحویل کارت خودرو توضیح داد.
روند صدور گواهینامه و کارت خودرو تسریع می‌شود

 

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار احمد نوریان در پاسخ به این سوال که چرا روند تحویل کارت خودرو زمان بر شده است، اظهار کرد: در شرکت پشتیبان طرف قرارداد ناجا برای تأمین مواد اولیه برای تولید کارها مشکلی پیش آمده بود که بحمدالله اخیرا برطرف شده و «ریت» تولید صدور این کارت ها به روال قبل برگشته است.
سخنگوی ناجا بیان کرد: در گذشته روزانه ۴۰ هزارعدد از این کارت ها صادر می شد ولی به دلیل مشکلاتی که در تأمین مواد اولیه بوده، این عدد تقلیل پیدا کرده و از هفته آینده روند صدور سرعت خواهد یافت.

صبح امروز گزارشی با تیتر «فعلا رانندگی نکنید!» منتشر شد که در این گزارش به مشکل تاخیر در صدور گواهینامه‌ها پرداخت، این موضوع مشکل تعداد بساری از مخاطبان خبرگزاری بود که با سرویس اجتماعی در میان گذاشته بودند و این سرویس به منظور پیگیری تاخیر صدور گواهینامه چنین گزارشی را منتشر کرد.

ذکر این نکته ضروری است روند صدور کارت خودرو و گواهینامه مشترک است و مشکلاتی نظیر به مشکلات صدور گواهینامه برای صدور کارت خودرو هم پدید آمده بود که با توجه به توضیحات سخنگوی ناجا ان شاء الله از هفته آینده این مشکل برطرف خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *