جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
رضا جودی:

شبکه سه مشتاق ساخت «فوق لیسانسه‌ها» است

سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 667478
این تهیه‌کننده افزود: نمی‌توانم زمان دقیقی را برای شروع کار اعلام کنم چون ما هنوز به نگارش فیلمنامه هم نرسیده‌ایم. به نوعی فقط دارای ایده هستیم.
شبکه سه مشتاق ساخت «فوق لیسانسه‌ها» است
به گزارش جهان نيوز، رضا جودی، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «لیسانسه‌ها» که قرار است سری سوم آن را با عنوان «فوق لیسانسه‌ها» و برای پخش از شبکه سه سیما بسازد گفت: همچنان هیچ خبری از تولید جدی و زمان قطعی ساخت سریال نیست.

وی درباره چرایی آن نیز گفت: البته مشکلی بابت بودجه ساخت سریال نداریم چرا که گویا از طرف صداوسیما نیز اشتیاق و توجه برای ساخت این سریال هست اما فعلا خبری از کارگردان نیست!

وی افزود: سروش صحت درگیر کار و مشغول فیلم سینمایی است. ما هم منتظریم بلکه کارش تمام شود تا وقتی هم برای کارگردانی «فوق لیسانسه‌ها» برسد.

جودی درباره خبرهایی مبنی بر آغاز تولید سریال در اسفندماه نیز گفت: نمی توانم زمان دقیقی را اعلام کنم چون ما هنوز به نگارش فیلمنامه هم نرسیده‌ایم و به نوعی تنها فقط دارای ایده هستیم.

این تهیه کننده تأکید داشت: اینکه بگویم اسفندماه وارد تولید می شویم یا کار به سال بعد می‌کشد، بستگی به زمان سروش صحت دارد. لااقل باید منتظر بمانیم بلکه او را رویت کنیم! اینکه واقعا کی می توانیم با او بنشینیم و زمانی را برای تولید مشخص کنیم.

گفتنی است سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت پیش از این در دو فصل به روی آنتن شبکه سه سیما رفته و صداوسیما ترجیح داده است که سری‌های دیگری از آن هم ساخته شود. هرچند که نسبت به محتوای این سریال برخی نقدها همچنان وارد است.

در این سریال تلویزیونی بازیگرانی همچون هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی،‌آیدا نامجو و آتنه فقیه نصیری به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *