جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

شجاعی به رکورد مهدوی کیا و نکونام رسید

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 667190
هافبک تیم ملی ایران بعد از بازی برابر عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای آسیا به رکوردی عجیب در فوتبال ایران دست یافت.
شجاعی به رکورد مهدوی کیا و نکونام رسید
به گزارش جهان نيوز، در دقیقه ۸۸ دیدار تیم‌های ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای آسیا، مسعود شجاعی بعنوان سومین بازیکن تعویضی ایران به میدان رفت و جای سردار آزمون را گرفت که این اولین بازی کاپیتان تیم ملی ایران در این دوره از بازی ها بود.
 
شجاعی که سابقه ۱۰۰ بازی برای تیم «اوساسونا» اسپانیا را در کارنامه دارد، تنها فوتبالیست ایرانی است که سابقه ۳ بار حضور در جام جهانی را در کارنامه اش دارد و حالا در کنار جواد نکونام و مهدی مهدوی کیا، یکی از ۳ بازیکن تاریخ فوتبال ایران است که حضور در چهار دوره جام ملتهای آسیا هم را تجربه کرده است.

مسعود شجاعی با ۳ بار حضور در جامهای جهانی و ۴ بار حضور در جام‌های ملتهای آسیا، به رکوردی بزرگ در فوتبال ایران دست یافت که بعید به نظر می رسد بازیکنی به راحتی در آینده نزدیک رکورد او را تهدید کند. 

شجاعی پیش از این در جام‌های جهانی ۲۰۰۶ آلمان، ۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه و در جام ملتهای آسیا در سالهای ۲۰۰۷، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ حضور داشته  که جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا، هفتمین تورنمنت بزرگی است که با پیراهن تیم ملی در آن حضور پیدا کرد. 

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هرچه بود از لیاقت نبود از ندانم کاری های کی روش لج باز و یکدنده بود.