سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
عبادی در تذکر شفاهی:

مقامات دولت توجیه‌گر SPV اروپایی‌ها نباشند

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 667153
نماینده مردم بیرجند در مجلس با بیان اینکه متأسفانه برخی مقامات دولتی توجیه‌گر تعهدات اروپایی‌ها برای راه‌اندازی SPV هستند گفت: به دلیل همین توجیه‌گری‌ها اروپایی‌ها هم اکنون به جای پاسخگویی متوقع شده‌اند.
مقامات دولت توجیه‌گر SPV اروپایی‌ها نباشند
به گزارش جهان نيوز،  حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: بازداشت خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا لکه ننگی بر دموکراسی آمریکایی‌ها است.

وی افزود: سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به عراق بسیار به موقع بوده و امیدوارم ارتباطات ما با این کشور و کشورهای دیگر دنیا بیش از پیش باشد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس تصریح کرد: بهتر است دولت مسائل کشور را معطل وعده‌های اروپایی‌ها نکند چرا که آنها در حال سوء استفاده از این وضعیت بوده و به دنبال برقراری برجام و پایبندی ایران به صورت 100درصد به آن است.

وی گفت: به نظر می‌رسد که اروپایی‌ها به دنبال پرداخت هزینه‌ای بابت برجام به ایران نیستند و آنها با وعده‌های واهی در خصوص راه‌اندازی SPV به تعهدات خود  جامه عمل نمی‌پوشانند.

عبادی تصریح کرد: اگر به بهانه‌های واهی اروپایی ها برای راه‌اندازی SPV نگاه کنیم متوجه این اقدامات خواهیم شد ضمن اینکه به نظر می‌رسد برخی دولتمردان نسبت به تأخیر اروپاییان برای راه‌اندازیSPV توجیه‌گر اقدامات آنها هستند و اگر آنها این کار را انجام نمی‌دادند هم اکنون اروپایی‌ها طلبکار نبودند.لذا بهتر است دولت و دولتمردان از طریق تریبون‌ها خود توجیه‌گر تعهدات اروپایی‌ها در خصوص SPV نباشند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: باید از اروپایی‌ها مطالبه‌گر باشیم نه اینکه توجیه‌گر اقدامات آنها.

وی گفت: دولت علیرغم ادعاهای زیادی که مبنی بر آمادگی‌اش در مقابله با تحریم‌ها دارد اما متأسفانه عملاً نشان داده که چنین آمادگی وجود ندارد ضمن اینکه نمی‌توان با تنبلی دولتمردان کشور را اداره کرد و به مردم خدمت کرد.

وی به توزیع نامناسب گوشت دولتی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: آیا بهترین روش و محترمانه‌ترین و سالم‌ترین روش برای توزیع گوشت دولتی آن است که رخ می‌دهد و به نظر می‌رسد بعضی‌ها به دنبال ناراضی کردن مردم هستند.

عبادی گفت: توزیع نامناسب گوشت دولتی در کشور نه عادلانه است و نه درست است ضمن اینکه به نظر می‌رسد دولت در این خصوص فکری نکرده است این در حالی است که با کدملی می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب گوشت را به دست مردم رساند همچنین به نظر می‌رسد که دولت 5 دقیقه در اتاق فکر در این خصوص تأملی نکرده است چرا که این روش توزیع گوشت به محل نارضایتی و گلایه مردم تبدیل شده است.

نماینده مردم بیرجند در مجلس افزود: به حسن روحانی رئیس‌جمهور در خصوص توزیع بسته‌های حمایتی به کارگرانی که به هیچ وجه کارمند نبوده و بیمه نداشته و آماری از آنها در دست نیست داده شود در حالی که وضعیت معیشت کارگران از دیگران به مراتب بدتر است.

منبع: فارس 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *