جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

۱.۳ میلیون تلفن ثابت بدون کارکرد جمع‌آوری شد

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 667111
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به هزینه ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی برای راه‌اندازی هر خط تلفن ثابت گفت: ظرف یک سال گذشته تعداد یک میلیون و ۳۰۰ هزار تلفن بدون کارکرد را کاهش دادیم.
۱.۳ میلیون تلفن ثابت تخلیه شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیدمجید صدری در نخستین نشست خبری رسمی خود با اهالی رسانه با اشاره به اینکه یک سال از حضورمان در شرکت مخابرات ایران گذشت، اظهار کرد: از جمله اقداماتی که طی این یک سال در حوزه روابط عمومی داشتیم، تهاتر با سازمان صداوسیما بر سر تبلیغات تلویزیونی بود؛ به این شکل که از محل طلب‌هایمان اقدام به تبلیغات تلویزیونی بدون پرداخت پول کردیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: از جمله اقدامات دیگری که توجه جدی به آن داشتیم، با توجه به نارضایتی که مشترکان نسبت به سرویس‌های اینترنت مخابرات داشتند، سعی کردیم تمرکزمان را روی مشتری‌مداری بگذاریم.

تلفن‌های بدون کارکرد، جمع می‌شوند
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هم هر مشتری گلایه‌ای داشته باشد، بنده و همکارانم خود را موظف می‌دانیم که پاسخگو باشیم و پیگیری کنیم.

او با بیان اینکه یکسری تلفن‌های بدون کارکرد در کل کشور داریم، گفت: تلاش‌مان در یک سال گذشته این بوده تعداد این دست را کاهش دهیم؛ تعداد یک میلیون و 300 هزار تلفن بدون کارکرد را سال گذشته کاهش دادیم.

صدری اشاره‌ای به خطوط لاوصولی داشت و اظهار کرد: ایجاد هر خط ثابت بین 500 تا 700 هزار تومان هزینه دارد و لازم بود تا خطوط بدون کارکرد را جمع‌آوری کنیم و شماره‌های آنها را برای واگذاری‌‌های بعدی آزاد کنیم.

سرویس 118 عربی و انگلیسی
مدیر عامل مخابرات ثبت مشاغل در 118 است، ابراز کرد: بنا داریم تا پایان سال سرویس 118 عربی انگلیسی راه بیندازیم تا مردم عزیز و توریست‌ها بتوانند نیازشان را در جایی جستجو کنند؛ البته در زمینه گویش‌های محلی کار کردیم و مثلا سرویس به آذری‌زبان‌ها می‌دهیم.

کابل‌کشی فیبرنوری رایگان است
صدری با اشاره به توسعه یک و نیم میلیون پورت فیبرنوری منازل، اذعان کرد: معتقد به این هستیم اگر می‌خواهیم رشد خوبی داشته باشیم باید فیبرنوری منازل برایمان اهمیت داشته باشد.

وی ادامه داد: اما متأسفانه پیش از این تعرفه‌ای که برای ارائه سرویس‌های فیبرنوری داشتیم، باعث می‌شد مشترکان رغبتی به استفاده از خدمات این حوزه نداشته باشند؛ همچنین در کنار این موضوع، هزینه‌های کابل‌کشی منازل از 300 هزار تومان به بالا و قیمت مودم هم مزیدی بر این علت شده بود تا مشترکان جذب این سرویس نشوند.

مدیر عامل مخابرات خاطر نشان کرد: بر این اساس طرح تانومای ویژه را که تا آخر سال دایر خواهد بود، استارت زدیم تا اگر هر کسی در هر کجای ایران درخواست راه‌اندازی فیبرنوری برای منزلش داشت، هیچ هزینه‌ای را برای کابل‌کشی از آنها دریافت نکنیم.
او گفت: همچنین در نظر داریم ارائه مودم را هم به سمت رایگان کردن یا ارائه تقسیطی ببریم و تعرفه خدمات اینترنت مبتنی بر فیبرنوری برابر تعرفه ADSL باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
در همه کشورهای دنیا خط تلفن رایگان است ولی هزینه مکالمه بالاست در کشور ما برعکس است !!! ...
Iran, Islamic Republic of
حکم شرعی پول تلفنهایی که بصورت ودیعه نزد شماست وتبدیل به ساختمان. تجهیزات. ومنصوبات شده وبه مردم برنمیگردانید. چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برادر!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه ودایع مردم دست شما چیکار میکنه؟