پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

اروپا رغبتی به انجام تعهداتش در برجام ندارد/ برخی غربگرایان داخلی عامدانه خیانت می‌کنند

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 666943
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: جریان غربگرا در محاسبات خود دچار اشتباه است و عده‌ای از آنها عالمانه و عامدانه مرتکب خیانت شده‌اند.
برخی غربگرایان داخلی عامدانه خیانت می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب با اشاره به استیصال آمریکا و غرب در نبرد سخت و نرم علیه مقامت و جمهوری اسلامی گفت: آمریکا و غرب در نبرد سخت و نرم علیه مقاومت و جمهوری اسلامی مستاصل شده‌اند.

وی گفت: آمریکا و انگلیس و فرانسه در انسداد سیاسی و اجتماعی به سر می برند. یکی گرفتار تعطیلی دولت و دیگری در برزخ خروج از اتحادیه اروپا و سومی در بحران شورش‌های مردمی قرار دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: در فرانسه دولت زیر آواری از فریادهای جلیقه زردها قرار دارد که خواهان تغییر اساسی در اصل روابط عمومی و مناسبات و مبانی فکری نظام سرمایه داری هستند. در آلمان هم اوضاع تاحدودی چنین است. در منطقه، غاصبان جنایتکار قدس در کابوس موشک‌های حزب الله و حماس و نیز موشک‌های نقطه زن ایران به سر می‌برند.

حبیبی با اشاره به مسافرت پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در منطقه و وعده برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان گفت: باتوجه به اعلام خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه وی خواسته است به گاوان شیرده منطقه و مزدوران تروریست ایرانی‌اش دلداری بدهد. به نظر ما یکی دیگر از دلایل استصیال آمریکا در مقابله با مردم ایران رویکردش به منافقین آدم‌کش است.

وی اظهار کرد: جریان غربگرا در ایران نیز در محاسبات خود دچار اشتباه هستند و عده‌ای از آنها نیز عالما و عامدا مرتکب خیانت شده اند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به دانشجویان خارج از کشور گفت: امروز دهها هزار دانشجو در داخل و خارج از کشور مشغول جهاد فی سبیل الله برای علم اندوزی جهت شتاب بخشیدن به پیشرفت کشور هستند؛ این جوانان بزودی مدیریت جهادی کشور را تحویل می‌گیرند و قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی خواهند کرد.

حبیبی گفت: محاسبات ۴۰ ساله دشمن در اثر لطف و عنایات خاص الهی، مقاومت مردم و رهبری هوشمندانه انقلاب بهم ریخته است.

وی افزود: نفوذی‌ها و آنها که خط دشمن را در داخل دنبال می‌کنند باید بدانند «آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت»؛ جهان لیبرالیسم در حال فروپاشی است، همانطور که جهان مارکسیسم از هم فروپاشید و آثاری از آن باقی نماند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تجلیل از شهدای ۲۶ خرداد و اجرا کنندگان حکم شرعی اعدام انقلابی حسنعلی منطور نخست وزیر شاه گفت: آن گلوله‌ای که گلوی حسنعلی منصور، نفوذی غرب در دولت ایران را نشانه گرفت به نشانه برخورد سخت با پدیده نفوذ بود.

حبیبی با اشاره به سالگرد اجرای برجام گفت: امروز برای همه یقین حاصل شده بعد از عهدشکنی آمریکا از اروپا هم کاری بر نمی‌آید. آمریکا و اروپا رغبتی به انجام تعهدات خود در برجام ندارند.
وی در ادامه در مورد طرح موسوم به استانی شدن انتخابات، گفت: این طرح ۳ بار از سوی شورای نگهبان رد شده همچنین این طرح از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام مغایر سیاست‌های کلی شناخته شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در این طرح در مورد شرایط انتخاب شوندگان تغییراتی داده شده است گفت: کسانی که با نظارت استصوابی شورای نگهبان مخالف هستند و می‌خواهند برای ورود نامحرمان انقلاب به مجلس زمینه سازی کنند تغییراتی در شرایط انتخاب شوندگان داده‌اند که واقعا تعجب‌آور است. در این تغییرات احراز صلاحیت براساس خود اظهاری است.

حبیبی تصریح کرد: خوداظهاری در راهیابی به مناصب، پایه منطقی ندارد بلکه باید اسناد و مدارک مثبت برای احراز شرایط آورده شود. فکر نمی‌کنم هیچ یک از امضاء کنندگان طرح حتی در امر ازدواج فرزندانشان چه دختر و چه پسر شرایط لازم برای عروس یا داماد را براساس خوداظهاری آنها قرار دهند.

وی درمورد بازداشت غیرقانونی مرضیه هاشمی خبرنگار ایرانی در آمریکا گفت: واقعاً باید تاسف خورد بر دولتی که مدعی حمایت از حقوق بشر است اما کمترین توجهی به این مقوله ندارد. این یک رسوایی حقوق بشری پس از قتل قاشقچی است. آمریکایی‌ها نشان دادند دست کمی از سعودی‌ها ندارند. دولت آمریکا مسئول حفظ جان وی است و باید پاسخگو باشد. این نشان داد خبری از آزادی در آمریکا نیست و آزادی بیان جایگاهی در نظام حقوقی آمریکا ندارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با بزرگداشت یاد مرحوم حاج محمدرضا اعتمادیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای اعتمادیان در مناصب گوناگون طی ۴۰ سال گذشته در جمهوری اسلامی به انقلاب خدمت کرد و در کارهای خیر و عام المنفعه در سراسر کشور فردی شناخته شده بود خدمات او به انقلاب هرگز از یادها فراموش نمی شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
اگر این افراد خیانت نمی کردند که احوال مملکت نبود؟