جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تازه ترین موضع حزب کارگر انگلیس درباره برگزیت

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 666924
حزب کارگر انگلیس بر این باور است که تنها گزینه های پیش روی این کشور برگزاری همه پرسی دوم برگزیت یا دستیابی به روابط نزدیکتر با اتحادیه اروپا است.
تازه ترین موضع حزب کارگر انگلیس درباره برگزیت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، "کر استارمر" سخنگوی حزب کارگر انگلیس امروز یکشنبه در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت: تنها گزینه‌های بریتانیا عبارتند از برگزاری همه پرسی دوم درباره خروج از اتحادیه اروپا یا برقراری روابط نزدیک اقتصادی و تجاری با این اتحادیه.

وی در ادامه افزود: من حاضر به حمایت از تمدید مهلت زمان قانونی برای دستیابی به توافق برگزیت با اتحادیه اروپا هستم البته به شرطی که این اقدام به معنای جلوگیری از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق شود.

ترزا می نخست وزیر انگلیس قرار است دوشنبه بار دیگر به پارلمان برود تا راهبرد و رویکرد خود برای خارج کردن بریتانیا از اتحادیه اروپا را برای نمایندگان توضیح دهد.
نمایندگان پارلمان هفته گذشته با توافق برگزیت که بین ترزا می و رهبران اروپایی حاصل شده بود، مخالفت کردند.

مخالفت نمایندگان پارلمان انگلیس با توافق برگزیت، وضعیت آینده خروج این کشور از اتحادیه اروپا را پیچیده تر از قبل کرده است.

به نظر می‌رسد سناریوهایی که ممکن است طی روزهای آینده رخ دهد شامل موارد زیر است: ترزا می شغل خود را از دست خواهد داد، بریتانیا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد یا حتی یک همه پرسی دیگری درباره برگزیت برگزار شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *