پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

به دختران فوتبالیست بیشتر بها دهید

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 666851
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان می‌گوید برخی استان‌ها از نظر انتخاب ورزشگاه‌های مناسب برای برگزاری مسابقه‌های فوتبال خیلی به بانوان اهمیت نمی‌دهند.
به دختران فوتبالیست بیشتر بها دهید
به گزارش جهان نيوز، مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با بیان اینکه اختصاص دادن ورزشگاه‌های بی‌کیفیت به فوتبال بانوان پسندیده نیست، افزود: خانم ها از نظر مصدومیت در وضع بدتری نسبت به مردان قرار دارند چون ظریف‌تر هستند و اگر در زمین‌های گلی بازی کنند درصد مصدومیت‌شان بیشتر است.

بازی درچنین شرایطی روی نتایج بازی هم اثر می‌گذارد و برای تیم‌هایی که روی زمین کار می‌کنند و تاکتیک دارند، خوب نیست.  فکر می‌کنم باید بیشتر به آنها بها داده شود. ما در زمینی بازی می‌کنیم که مردان هم در همین زمین مسابقه می‌دهند، ملوان هم اینگونه است و  زمین مسابقه مردان و زنان‌شان یکی است. اما برخی از شهرها کمتر به بانوان اهمیت می‌دهند.
 
او در مورد عدم پخش رادیویی و تلویزیونی لیگ بانوان با وجود پوشش کامل دختران فوتبالیست گفت: وقتی بازی‌هامان با پوشش کامل هم پخش رسانه‌ای نمی‌شود، اصلا خوب نیست. اگر رسانه‌ها جلو بیایند و بازی ما را پخش کنند اسپانسرها به فوتبال بانوان وارد می‌شوند و شرایط مالی تیم‌ها بهتر خواهد شد.

جعفری در مورد بازی با تیم ملوان بندرانزلی که در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد، بیان کرد: بازی خیلی خوبی بین دو تیم خوب ایران برگزار شد و هر دو فوتبال بازی کردند. با توجه به اینکه زمین هم خیلی مساعد نبود هر دو تیم سعی کردند بازی جاندار و خوبی به نمایش بگذارند. ملوان تیم بسیارخوبی است و کادر خوبی دارد. نتیجه گرفتن در زمین این تیم سخت است اما خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم توانستند به پیروزی برسند.

او در مورد بازی با راه‌یاب ملل مریوان در هفته هشتم لیگ  اظهار کرد: امسال شرایط بازی‌ها سخت است و لیگ پویاتر و قشنگ‌تری داریم، چون اکنون ۶  تیم برای قهرمانی می‌جنگند و سه تیم دیگر هستند که بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارند. هیچ بازی‌ای را نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد. مریوان تیم خوبی است، اما سعی‌ می‌کنیم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم بانوان شهرداری بم کرمان به وضعیت تیم خود در فصل جاری لیگ اشاره کرد و گفت:  در حال حاضر وضعیت خوبی داریم اما سعی می‌کنیم نقاط ضعفمان را برطرف و نقاط قوتمان را تقویت کنیم. امیدوارم بتوانیم در دیگر بازی‌ها هم نتایج خوبی بگیریم.

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان که با ۲۱ امتیاز صدرنشین لیگ بانوان است موفق شد در هفته هفتم با یک گل ملوان بندرانزلی را شکست دهد.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *