کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهرام کرمی در مراسم یادبود «محب‌اهری»:

محب‌اهری از بهترین‌های بازیگری تاریخ ما بود

30 دی 1397 ساعت 11:12

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی گفت: حسین محب اهری یکی از بهترین بازیگران تاریخ ما بود و برای همیشه هم نامش در یادها خواهد ماند.


به گزارش جهان نیوز، مراسم یادبود زنده یاد حسین محب اهری شب گذشته، ۲۹ دی ماه در مسجد نور تهران و با حضور خیل هنرمندان برگزار شد.

شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی در این مراسم طی سخنانی عنوان کرد: حسین محب اهری یکی از بهترین بازیگران تاریخ ما بوده و برای همیشه اسمش در یادها خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: یکی از دلائل ارزش، اهمیت و اعتبار او اخلاق خوبش بود. برای من خیلی شگفت انگیز است که در این چند روز پس از مرگ او در فضای مجازی همه ناراحت از این اتفاق هستند و این را نشر می‌دهند. حسین محب اهری با همه هنرمندان عکس دارد و همین نشانه ارتباط خوب او با دیگران است.

کرمی با بیان اینکه زنده یاد محب اهری با پیر و جوان، پیشکسوت و گروه‌های کم تجربه ارتباط خوبی داشته است، افزود: فقدان او برای خانواده هنرمندان خیلی سخت خواهد بود اما من اعتقاد دارم که نامش همیشه مانا است و قطعا با حاصل توشه‌ای که در این دنیا توام با اخلاق و مهربانی برداشته، الان در بهشت برین خواهد بود.

همچنین مسعود دلخواه کارگردان تئاتر نیز با اشاره به اینکه مرحوم محب اهری را سال‌هاست که می‌شناسد، افزود: ۸ سال پیش در نمایش «مرغ دریایی» چخوف به کارگردانی دکتر خاکی با هم، هم بازی بودیم، در روزهای تمرین هر زمان که او حضور داشت فضا پر از انرژی بود و وقتی که نبود کاملا این امر احساس می‌شد.

وی در ادامه افزود: حضور محب اهری انگیزه ما را برای تمرین خیلی قویتر می‌کرد و این تجربه شخصی است که به عنوان بازیگر با او داشتم.

دلخواه با بیان اینکه زنده یاد اهری با همه دوست بود، توضیح داد: علتش هم کودک زنده درون، طنز خوب و نگاه زیبایی بود که به زندگی داشت.

این کارگردان با تأکید بر اینکه فقدان محب اهری به سادگی در تئاتر جبران نمی‌شود، توضیح داد: فقط هم تئاتری‌ها او را نمی‌شناسند بلکه چون در تلویزیون هم برنامه‌های زیادی داشت، مردم همه فقدانش را حس می‌کنند. حسین محب اهری در قلب دوستدارانش زنده خواهد ماند و هیچگاه از یادها نخواهد رفت.

منبع:فارس


کد مطلب: 666785

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/666785/محب-اهری-بهترین-های-بازیگری-تاریخ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com