جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برف و کولاک در ۲۲ استان

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 666778
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی در محورهای ۲۲ استان به علت برف و کولاک خبر داد.
برف و کولاک در ۲۲ استان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مرتضی سلیمی در این باره اظهار کرد: از پنج روز گذشته تاکنون برف و کولاک ۲۲ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، قزوین، سمنان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان را تحت تأثیر قرار داده است که در پی آن ۱۲۶محور توسط ۷۹۴ نفر از امدادگران و نجاتگران در قالب ۲۲۴تیم تحت پوشش قرار گرفته و  بیش از ۱۱هزار نفر دراین مناطق امدادرسانی شدند.

وی افزود: در حال حاضر نیز امداد رسانی در استان‌های آذربایجان غربی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان ادامه دارد.

سلیمی با اشاره به اقدامات امدادگران و نجاتگران در این مناطق از ۲۵دی ماه تا کنون گفت: طی این مدت ۵۰۴نفر توسط امدادگران به صورت اضطراری اسکان یافته‌اند و ۸ نفر از هموطنان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین طی این چند روز بیش از ۹۰۰ دستگاه خودرو در برف و کولاک گرفتار شده بودند که توسط نجاتگران رهاسازی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در ادامه با اشاره به توزیع برخی اقلام در این مناطق میان هموطنان تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ بسته غذایی، ۱۰۷کیلوگرم خرما، ۵۶۵بطری آب معدنی و... نیز در این مناطق توزیع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *