پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

روایت علی پروین از عمانی‌های چغر

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 666765
اسطوره پرسپولیس امیدوار است شاگردان کی‌روش عیار واقعی خود را در بازی با عمان نشان بدهند.
روایت علی پروین از عمانی‌های چغر
به گزارش جهان نيوز، علی پروین معتقد است تیم ملی در شرایط خاصی قرار گرفته و همین یکی دو هفته تا پایان جام ملت‌های آسیا، همه باید فکرشان حمایت از تیم ملی باشد. اسطوره پرسپولیس از شرایط تیم ملی راضی است اما معتقد است این همه توان یوزها نبوده و باید بهتر بازی کنیم.

*بازی‌های مرحله گروهی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
اصلاً در مورد دو بازی اول که صحبت نکنید! آنها حریف تمرینی ما بودند. یمن و ویتنام فوتبال بازی نمی‌کردند، فقط دفاع کردند. آن دو بازی را باید از جام حذفی کنیم چون عیار تیم ملی مشخص نشد. به همین خاطر بازی با عراق، اولین بازی رسمی ما بود که در آن نتوانستیم خوب باشیم. من فکر می‌کنم توان تیم ملی خیلی بیشتر از اینهاست ولی جلوی عراق خوب بازی نکردیم. البته چند موقعیت ساختیم اما ضربه آخر را نزدیم. شانس هم آوردیم که گل نخوردیم. من موافق نیستیم که با تیم دوم در این بازی ظاهر شویم اما این اتفاق افتاد و آخرش هم به مساوی رسیدیم.

*بازی با عراق آن طور که پیش‌بینی می‌کردید پیش رفت؟
فکر می‌کردیم بتوانیم عراق را ببریم. با این حال تیم اول گروه صعود کردیم و بچه‌ها می‌گویند در سمت راحت تر جدول افتادیم. انشالله بچه‌ها بتوانند در سایر رقابت‌ها، بهتر از اینها عمل کنند چون تیم ملی انتظارات را بالا برده و باید به اندازه انتظاری که از این تیم می‌رود، نتیجه هم بگیریم.

*بازی با عمان را چگونه می‌بینید؟
یکی، دو بازی از تیم عمان را دیدم و به نظرم آنها تیم چغری هستند. همه تیم‌هایی که از کشورهای عربی می آیند، می‌توانند برای مان دردسرساز باشند. باید حواس بچه‌ها جمع باشد. حق اشتباه کردن نداریم. در جام ملت‌ها، اولین اشتباه، همان آخرین اشتباه است. فکر می‌کنم عمان برای بازی با ما، دفاعی خواهد بود و ما به همین علت باید با تمام توانی که درتیم وجود دارد، روی دروازه شان حمله کنیم.

*به نظرتان عمان حریف سرسختی است؟
از نظر من توانایی بردن عمان را داریم و چون بازی‌ها پشت سر همدیگر است، باید در همان ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم. بچه‌ها باید بهترین بازی خودشان را نشان بدهند. به عقیده من اگر در همان ۲۰، ۲۵ دقیقه اول یک گل بزنیم، کارمان راحت تر می‌شود. انشالله بازیکنان تیم ملی بهتر از بازی با عراق باشند و در مراحل حذفی، خیال مان را راحت کنند.

تنها راهی که وجود دارد، این است که بتوانیم بهترین نمایش را نشان بدهیم و با قدرت به مراحل بعدی برویم. همه دوست دارند تیم ملی نتیجه بگیرد و تا پایان جام، همین یکی، دو هفته‌ای که باقی مانده، وظیفه داریم بیشتر از قبل، از تیم ملی حمایت کنیم.
 
منبع: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *