چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

مسجل شد اسماعیل بخشی شکنجه نشده

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 666698
مسجل شد اسماعیل بخشی شکنجه نشده
به گزارش جهان نيوز، نایب رئیس فراکسیون امید تصریح کرد اسماعیل بخشی شکنجه نشده اما او با احزاب کمونیستی خارج از کشور مرتبط است.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با «خانه ملت» و در توضیح جلسه فراکسیون امید درباره موضوع ادعای شکنجه اسماعیل بخشی، گفت: هیئتی از فراکسیون امید با آقای بخشی و وکیل او ملاقات کردند. فراکسیون امید نیز در جلسه‌ای با مدیرکل اطلاعات استان خوزستان، وزیر اطلاعات و معاون امور مجلس وزیر اطلاعات و دوستانی که با آقای بخشی ملاقات کردند به بررسی مسئله شکنجه وی پرداخت. نماینده اردکان تصریح کرد: طبق اعترافات آقای بخشی و اسنادی که ارایه شده، این فرد ارتباط و مراوده‌هایی با احزاب کمونیستی در خارج از کشور داشته است. وی افزود:  آنچه بر ما مسجل شده اینکه آقای اسماعیل بخشی شکنجه نشده است، در واقع در معیت دو مامور انتقال ناجا از شوش به اهواز زد و خوردی بین آقای بخشی که دستش باز بوده و ماموران صورت می‌گیرد، مصدومیت هم ظاهرا نشأت گرفته از این زد و خورد است.

منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الحمد ا.... داشتیم نگران می شدیم که مگه میشه مگه داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!