سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۸

شهیدی که پادری منزلش پرچم اسرائیل بود! +عکس

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 666687
با بابا داشتیم سخنان مقام معظم رهبری را گوش می‌کردیم بابا همیشه سخنان مقام معظم رهبری را گوش می‌کردند اگر نبودند می‌گفتند ضبط کنید از سر کار که می‌رسیدند با کمال دقت گوش می‌کردند.
به گزارش جهان نيوز، سردار شهیدمحمدعلی الله دادی، در ۲۸ دی ماه ۱۳۹۳ در حالی که برای بازدید از استان قُنیطره سوریه عازم این منطقه گردیده بود، مورد حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی واقع شد و به شهادت رسید.
 
صفحه اینستاگرامی فرزندان شهدا با انتشار تصویری از پادری جلوی درب منزل شهید الله دادی که پرچم آمریکا و اسرائیل می‌باشد نوشت:
 
فرزند شهید: با بابا داشتیم سخنان مقام معظم رهبری را گوش می‌کردیم بابا همیشه سخنان مقام معظم رهبری را گوش می‌کردند اگر نبودند می‌گفتند ضبط کنید از سر کار که می‌رسیدند با کمال دقت گوش می‌کردند حتی زمان تحویل سال بابا حتماً با دقت پیام مقام معظم رهبری را می‌دیدند بعد به افراد خانواده تبریک می‌گفتند.

فیلم ضبط شده وقتی شروع شد مقام معظم رهبری سخن رانی شان را با سلام به حضار شروع کردند بابا در حالی که اشک در چشمانشان حلقه زده بود با حالتی منقلب در پاسخ گفتند: "علیکم السلام روحی فداک".

پ ن: پادری جلو درب منزل شهید الله دادی.

جهت عاقبت بخیری و آرامش قلب فرزندان شهدا و هدیہ به ارواح طیبه شهدا صلوات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اله کرم
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
خدعه ای عجیب
متاسفانه داعش سعودی_صهیونی_غربی دامی شده بود که تازه به اسلام گرویده ها در غرب و شرق عالم به اسم دفاع از اسلام فریب بخورند و جذب شوند و در سوریه نابود شوند .
در واقع یکی از اهداف ناپیدای تشکیل داعش ، نابودی تازه مسلمانها و توقف گرویدن به اسلام در سایر کشور ها بود.
این نشان از برنامه ریزی دقیق و بلندمدت برای تشکیل داعش است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
..
مجيد
Iran, Islamic Republic of
طبق گفته رهبر معظم انقلاب تا 25 سال آينده اسرائيل نــــــــــابـــــــــــــــــــــودخواهد شد. 2 سال از آن تاريخ گذشته است. ...
داوود
Iran, Islamic Republic of
در کشورهای خارجی برای احترام به پرچم کشورشون از اون به عنوان پادری استفاده میکنن
Iran, Islamic Republic of
اونا در سطح شعور خودشون رفتار میکنند
تو هم در سطح شعور خودت حرف میزنی