سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

پایین کشیدن کرکره ادارات دولتی در سیروان!

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب: 666662
اداراتی که به صورت نمایندگی در شهرستان سیروان مشغول به ارائه خدمت بوده‌اند، به دلایل نامعلوم و به دستور مدیران، تعطیل شدند.
پایین کشیدن کرکره ادارات دولتی در سیروان!
به گزارش جهان نيوز، عدم حضور مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان که بصورت نمایندگی مشغول به ارائه خدمات هستند، باعث نارضایتی و سردرگمی مردم این منطقه شد.

براساس تحقیقات میدانی خبرنگار فارس، ظهر روز دوشنبه (23 دی ماه) با دستور جانشین دادستان سیروان و براساس مصوبه شورای اداری شهرستان، استفاده اختصاصی از خودروی دولتی توسط مدیران در ساعات غیراداری ممنوع شد.

علیرغم ابلاغ این مصوبه دادستان اما تعدادی از خودروهای دولتی که در ساعات غیراداری در سطح شهر تردد داشتند، با دستور مقام قضایی توقیف و راهی پارکینگ شدند.

اما گویا این موضوع چندان خوشایند مدیران ادارات مربوطه نبوده و به دنبال این اتفاق، مدیران در اقدامی تلافی‌جویانه تصمیم به تعطیلی نمایندگی ادارات خود در سیروان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته کرده‌اند.

شنیده ها حاکی از این است که مدیران این ادارات تصمیم تعطیلی را به خاطر توقیف خودروهای سازمانی تکذیب کرده و دلیل یا دلایل دیگری را برای تعطیل کردن ادارات خود در سیروان عنوان کرده‌اند.

علیرغم پیگیری خبرنگار فارس و عدم پاسخگویی مدیران اداره صنعت، معدن و تجارت اما مسوولان ذی ربط اعلام کرده‌اند این اداره تا ابلاغ رسمی چارت سازمانی صنعت، معدن و تجارت شهرستان تعطیل است و مردم برای پیگیری امورات خود به شهرستان چرداول مراجعه کنند.

شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام نیز در گفت و گویی با بیان اینکه تاکنون استقرار نمایندگی این اداره کل بدون چارت و ابلاغ سازمانی و برخلاف قانون و صرفا جهت رفاه حال مردم بوده، از تعطیلی این اداره تا ابلاغ رسمی چارت سازمانی خبر داد.

با توجه به اینکه شهرستان سیروان به لحاظ نرخ مهاجرت در استان رکوردار است، تعطیلی این ادارات علاوه بر بروز مشکلاتی برای مردم، می تواند زنگ خطری برای مهاجرت تعداد بیشتری از مردم به ویژه جوانان این دیار باشد.

نکته قابل تامل و توجه در خصوص فعالیت دستگاه های دولتی در سیروان این است که در حال حاضر چندین اداره دیگر در شهرستان بدون داشتن چارت سازمانی فعالیت می‌کنند؛ آیا این ادارات هم در آینده به بهانه نداشتن چارت و ابلاغ سازمانی از ارائه خدمات به مردم این منطقه خودداری خواهند کرد؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *