جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۱

عکس/ "سگ‌های هار" در لواسان چه می‌کنند؟

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 666651
یک خانواده تهرانی که برای گذراندن تعطیلات به پارکی در شهر لواسان واقع در شمال تهران رفته بودند مورد حمله دو سگ بدون قلاده و کنترل قرار گرفتند که در این حادثه بهار، دختر مشغول بازی در این پارک از ناحیه دست و پا دچار جراحت سنگین شد./ پدر دختر: متاسفانه خاطی با ما برخورد مناسبی نداشتند و بعد از اینکه ما از صاحب سگ شکایت کردیم. پدرشان برخورد مناسبی با ما نداشتند/ صاحبان سگ نیز با قید وثیقه آزاد شدند و هیچ جریمه قانونی جز دیه وجود ندارد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
لطفا این موضوع را به عنوان یک روزنامه مدعی ارزشمداری پیگیری جدی کنید تا با درخواست از مجلس و قوه قضائیه، قوانین محکم برای برخورد با این جنایتکاران فاسد و حروم خور تصویب و مجازات منصفانیه برای جرائم صاحبان این حیوانات صورت گیرد.... این موضوع اگر پیگیری نشود، ابزار و سلاح قدرتمندی جهت قتل و غارت دست تبهکاران و نوکیسگان خواهد داد (با حیوانت هر بلایی خواستی سر مردم در بیار و در نهایت یه دیه پرداخت کن )... امیدوارم موضوع را پیگیری کنید... و گرنه مطمئنا در دادگاه عدالت خداوند پاسخی نخواهیم داشت
سروش
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سگهای هار با خانواده اومدن لواسون ییلاق بعدا برمیگردن قشلاق اینام دل دارن
Iran, Islamic Republic of
قشنگ بود! مرسی.
France
این موضوع باید به شکل قانونی سامان دهی شود و جامعه اسلامی را از این سگ چرانها پاک کرد جای تاسف دارد
Iran, Islamic Republic of
برای پول دارها و اقازاده ها منعی وجود ندارد و قانون فقط برای مردم عادی است . گرداندن سگ برای مردم عادی جرم است ولی اگر سگ به شخصی حمله کند و صاحب سگ اقازاده یا پولدار باشد اشکالی ندارد .
Iran, Islamic Republic of
...
واقعا امام و شهدا کجا هستند که ببینن چی داره به سر این کشور میاد؟؟
Iran, Islamic Republic of
خوب که نیستن ببینن والا
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
لعنت به هر چی پولداره نامرده خدا لعنتشان کنه
Australia
یه اتفاق برای اونها افتاده فرض کن تصادف بوده. تو ایران قانون خاصی نیست. صرفا بدشانسی اوردن. جرم داشتن سگ چیه؟ اونم تو جایی که محدوده پارک مشخص نیست. از چیزی که نمیدونید حرف نزنید حق الناس به گردنتون میفته.....