پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نقش «جهانگیری» مشابه دولت اول روحانی است

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 666594
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: نقش جهانگیری تقریباً مشابه دوره ای است که در دوره اول با آقای روحانی همکاری می کرد.
نقش «جهانگیری» مشابه دولت اول روحانی است
به گزارش جهان نيوز، محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در مورد نقش پررنگ معاون اول رییس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم، اظهار داشت: اختیارات معاون اول تابع مجموعه واگذاری هایی از حوزه اختیارات رییس جمهور است که به معاون اول خودش تفویض می کند. باور من این است که آقای جهانگیری در دوره اول حجم مناسبی از اختیارات را از ناحیه رییس جمهور در اختیار داشت لکن در دولت رییس جمهور تا حدودی توجه کافی را به مشورت هایی که از ناحیه معاون اول داده می شد، مبذول نداشت.

عطریانفر تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت به صورت اول برگشته و نقش آقای جهانگیری تقریباً مشابه دوره ای است که در دوره اول با آقای روحانی همکاری می کرد.

وی در مورد کاهش بودجه دفتر معاون اول بیان کرد: معاون اول بودجه ای در داخل بودجه ریاست جمهوری دارد و این ارقام خیلی مهم نیست و اختیارات معاون اول به این عدد و رقم ها نیست و به حوزه مسئولیت ها و ماموریت هایی که به او واگذار می شود ارتباط دارد.

گفتنی است، اخیراً نیز خبرگزاری مهر گزارشی را با عنوان «نقش«پررنگ‌تر»جهانگیری دراقتصاد دولت دوازدهم/ لایه‌«نفوذ» معاون اول» منتشر کرده است که نشان می دهد علی رغم برخی اظهارنظرهای صورت گرفته نه تنها نقش و جایگاه اسحاق جهانگیری در دولت کاهش نداشته است بلکه در دولت دوازدهم پررنگ تر نیز شده است.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *