جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

صحبت‌های جالب آقای خاص درباره محمد صلاح

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 666455
ژوزه مورینیو می‌گوید برخلاف اینکه همه او را به عنوان فروشنده صلاح می‌شناسند اما کسی که ستاره مصری را به لیگ برتر آورد، خودش بود.
صحبت‌های جالب آقای خاص درباره محمد صلاح
به گزارش جهان نيوز، زمانی که محمد صلاح در بازل بازی می‌کرد با دریافت پیشنهاد چلسی سال ۲۰۱۴ به تیمِ ژوزه مورینیو پیوست، حضوری که چندان برایش خوشایند نبود.
 
ژوزه مورینیو درباره خرید محمد صلاح می‌گوید: «مردم تلاش می‌کنند من را به عنوان مربی‌ای که صلاح را فروخت بشناسند. من مربی‌ای هستم که صلاح را خریدم و این ایده کاملاً اشتباه است. در بازی چلسی برابر بازل در لیگ قهرمانان، صلاح یک پسربچه بود. وقتی برابر یک تیم بازی می‌کنم بازیکن‌های آن را آنالیز می‌کنم و برای مدت طولانی من عاشق بازی این پسر شده بودیم. من او را خریدم. من به باشگاه فشار آوردم که او را آن زمان بخریم تا خط حمله خوبی با او، آزار و ویلیان داشته باشیم.»
 
مورینیو در ادامه درباره شرایط صلاح در لندن هم اظهار داشت: «او فقط یک بچه گم‌شده در لندن بود که به دنیای جدید آمده است. ما می‌خواستیم با او کار کنیم برای اینکه بهتر و بهتر شود، اما او ایده دیگری درباره اینکه می‌خواهد بازی کند داشت و نمی‌خواست منتظر بماند.»
 
منبع:  خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *