شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵

امام جمعه اسالم: تلگرام را رفع فیلتر کنید

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 666441
به گزاش جهان نيوز، ایران نوشت: خبر اول اینکه، امام جمعه اسالم با تأکید براینکه نیروهای ارزشی و انقلابی توانایی کنترل فضای مجازی را دارند، به انتقاد از سیاست فیلترینگ پرداخت و گفت: «کشوری که توانایی ساخت موشک‌های دوربرد را دارد قطعاً می‌تواند این فضا را نیز کنترل کند.»

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به کارکردهای مثبت فضای مجازی و بیانات رهبر معظم انقلاب که «فضای مجازی می‌تواند ابزاری برای زدن بر دهان دشمنان باشد»، ادامه داد: «فیلتر کردن تلگرام جوانان آتش به اختیار در جنگ نرم را خلع سلاح کرد.

تلگرام باید رفع فیلتر شود تا جوانان انقلابی با استفاده از همین فضا بر دهان دشمن بکوبند.» باقری ضعف پیام‌رسان‌های داخلی را هم از عوامل دیگر اقبال مردم به استفاده از فیلترشکن و دور زدن فیلترها دانست و گفت: «وقتی نتوانسته‌ایم جایگزین و رقیبی همپای تلگرام ایجاد کنیم نباید آن را فیلترمی کردیم، با این کار اعتماد مردم از رسانه‌های داخلی سلب و متوجه رسانه‌های خارجی شد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرفهای از سر بی اطلاعی..
حاج آقا... اولا کی گفته پیام‌رسانهای داخلی ضعف دارند... موضوع عدم حمایت دولت است و در مقابل حمایت سنگین غرب از تلگرام
دوم مقایسه موشکی با تلگرام اشتباه است....
چون موشکی کلا در اختیار خودمان است... اما مدیریت تلگرام در دست دشمن است و سربزنگاه فعالین ارزشی را متوقف میکنند. در زمین دشمن بازی کردن خطاست...
کمی با مطالعه حرف یبزنید
اشتباه منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
موافقم.
زردینی
...
زردینی
...