جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آغاز به‌کار مدارس کرمانشاه با ۲ساعت تأخیر

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 666422
مدارس شهرستان‌های پاوه و سنقر و کلیایی در استان کرمانشاه، شنبه(۲۹ دی) تعطیل هستند و مدارس کرمانشاه نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت‌شان را آغاز می‌کنند.
آغاز به‌کار مدارس کرمانشاه با ۲ساعت تأخیر
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، منطقه کرمانشاه، طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، در پی بارش برف در استان کرمانشاه و برودت هوا در برخی از شهرستان‌های این استان، بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه، شنبه(۲۹ دی) مدارس نوبت صبح شهرستان‌های پاوه و سنقر و کلیایی در کلیه مقاطع تعطیل هستند.

طبق اعلام صورت‌گرفته، مدارس شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، صحنه، کنگاور، جوانرود و روانسر و بخش گواور نیز در نوبت صبح شنبه(۲۹ دی) با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

در همین حال، رئیس پلیس‌راه نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان پاوه، هم‌اکنون تردد در آن‌ها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. 

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: محورهای سه‌راهی شهدا، پلنگانه و همچنین حوالی روستای شمشیر، نقاطی از شهرستان پاوه هستند که تردد در آن‌ها با زنجیر چرخ ممکن است.وی ادامه داد: به علت بارش برف و همچنین برودت هوا، سطح جاده محورهای یادشده دچار یخ‌زدگی شده است.

 حیدری افزود: به دنبال بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، مقداری از کوه در محور ایلام - کرمانشاه(حوزه استحفاظی ایلام) نیز ریزش و مشکلاتی را در تردد ایجاد کرده بود، ولی با این‌حال مشکل برطرف شده است و منعی برای تردد وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد و هیچ کدام از راه‌ها بسته نیست.وی همچنین از رانندگان خواست، علاوه‌بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از سالم بودن لاستیک و بخاری خودرو نیز اطمینان حاصل کرده، سعی کنند از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

حیدری گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با سایر خودروها، از دیگر نکاتی است که رانندگان حتما باید رعایت کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه یادآوری کرد: هم‌اکنون ۶۵ تیم پلیس در جاده‌های استان برای کمک به مردم و همچنین برخورد با خودروهای متخلف و حادثه‌ساز حضور دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *