جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

علی پروین: بازی با عراق محک تیم ملی بود

جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب: 666412
پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عراق صحبت‌های جالبی را انجام داد.
علی پروین: بازی با عراق محک تیم ملی بود
به گزارش جهان نيوز، علی پروین با اشاره به دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق، گفت: بازی خیلی جذابی نبود و به اعتقاد من و خیلی‌ها منتظر یک دیدار جذاب و سراسر هیجان بودیم و این اتفاق نیفتاد و دلیل آن هم محتاط بودن هر ۲ تیم بود.

وی افزود: قصد ندارم ایراد بگیرم. راه پرپیچ‌وخمی برای رسیدن به فینال داریم، اما فکر می‌کنم نباید به ترکیب تیم برنده دست زده شود. تمام کارشناسان و فوتبالی‌ها این موضوع را می‌دانند، اما به هر شکل تصمیم آخر در تیم را سرمربی می‌گیرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدا کند با ادامه روند بازی با عراق در ادامه این مسیر، اوضاع‌مان خراب نشود و بتوانیم با شکست حریفان دل مردم را شاد کنیم. تیبم ایران خوب و یک‌دست است و کی‌روش هم زحمات زیادی کشیده، اما می‌توان بهتر از این‌ها هم بود.

پرووین با اشاره به پیروی ایران مقابل یمن و ویتنام عنوان کرد: ۲ بازی اول ما بیشتر شبیه به بازی‌های تدارکاتی بود و برای جنگ‌های بعدی آماده شدیم، اما عراقی‌ها خیلی فیزیکی هستند و سبک بازی آن‌ها مثل ایران است و به نوعی عیار تیم ما دست‌مان آمد.

وی در پایان گفت: امیدوارم در ادامه بهتر از این شویم تا در نهایت بعد از سال‌ها بتوانیم قهرمانی آسیا را به دست آوریم.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين بالا رفتن برنج نياز به واردات داره جانم اون هم از نوع ويژه اش