جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

طارمی زیر ذره بین استعدادیابان اروپایی

جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب: 666401
فاکس اسپورت آسیا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را یکی از ۵ بازیکن برتر جام ملت‌های آسیا دانست که استعدادیاب‌های اروپایی او را زیرنظر دارند.
طارمی زیر ذره بین استعدادیابان اروپایی
به گزارش جهان نيوز، سایت فاکس اسپورت آسیا مهدی طارمی را یکی از ۵ بازیکن حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دانست که ممکن است با درخشش در این بازی‌ها چشم استعدادیابان اروپایی را به خود جلب کرده باشند.

در مقدمه این گزارش آمده است: مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به تازگی به پایان رسیده است و دور یک هشتم نهایی روز ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) در امارات متحده عربی آغاز خواهد شد.

این جام ملت‌های آسیا به استعدادیابان باشگاه‌های مختلفی فرصتی داده تا برخی از بهترین بازیکنان آسیا ارزیابی کنند؛ و تعجبی نیست اگر در روز‌های آینده چند باشگاه اروپایی با چند بازیکنی که در این مسابقات شرکت داشته اند، ارتباط برقرار کنند.

فاکس اسپورت سپس به معرفی این ۵ بازیکن پرداخته و درباره طارمی می‌نویسد:ستاره الغرافه در مسابقات جاری برای ایران بسیار خوب بوده است. او در سه بازی دو بار گلزنی کرده و یک پاس گل داده تا به تیم ملی برای صعود به دور دوم مسابقات قاره‌ای کمک کرده باشد.
طارمی که در حال حاضر تنها ۲۶ سال سن دارد در واقع می‌تواند مورد توجه چندین باشگاه اروپایی قرار گیرد. ممکن است الان وقت آن باشد که مانند علیرضا جهانبخش و سامان قدوس در یکی از لیگ‌های برتر اروپایی باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچ جا نمیخواهندش جو گیر نشید گل به یمن که معیار نیست