پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

عملیات وزارت اطلاعات؛ دستگیری ۵۴ نفر در ۳۰روز

پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 666286
سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک ماه اخیر ۵۴ اخلالگر اقتصادی را دستگیر کردند.
عملیات وزارت اطلاعات؛ دستگیری ۵۴ نفر در ۳۰روز
به گزارش جهان نيوز، وزارت اطلاعات در ماه اخیر طی سلسله عملیات‌های مختلفی تعدادی از  اخلالگران ارزی و اقتصادی را پس از شناسایی، دستگیر و شبکه‌های آنان را منهم کرد.
در این گزارش اقدامات وزارت اطلاعات (واجا) در ماه اخیر را می‌خوانید: 

** دستگیری «شیرین.ن» در کشور همسایه
حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات چهارشنبه 28 آذر از دستگیری اخلالگر اقتصادی در یکی از کشورهای همسایه خبر داد و گفت: با اقدامات پیچیده اطلاعاتی یک اخلالگر اقتصادی در یکی از کشور‌های همسایه دستگیر و به کشور بازگردانده شد.


** دستگیری 17 نفر در 6 استان کشور
یک‌هفته بعد؛ وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای در سه‌شنبه 4 دی از دستگیری 17 نفر از عناصر شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی کشور خبر داد.

سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران، مازندران، قم، کرمان و اصفهان در اقدامات هوشمندانه و پیچیده اطلاعاتی ــ عملیاتی همزمان و هماهنگ، 17 نفر از عناصر شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی کشور را دستگیر کردند.


** انهدام شبکه مفسدان ارزی و دستگیری 11 نفر
شش روز بعد؛ وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای دوشنبه 10دی اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان کردستان با هوشیاری و اقدامات به‌هنگام، پیچیده و گسترده اطلاعاتی شبکه‌ای از مفسدان اقتصادی و سوء استفاده‌کنندگان ارز دولتی را شناسایی، منهدم و 11 نفر از عناصر اصلی آن را دستگیر کردند.

 

**  دستگیری 25 نفر در 2 استان کشور
هفته بعد؛ وزارت اطلاعات دوشنبه 17 دی نیز از دستگیری 25 نفر از اخلالگران ارزی در استان‌های آذربایجان شرقی و قزوین خبر داد.



در جدول زیر جزئیات این اقدامات وزارت اطلاعات را می‌خوانید:
28آذر دستگیری یک اخلالگر اقتصادی در یکی از کشورهای همسایه
4دی دستگیری 17 نفر از عناصر شبکه نفوذ استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران، مازندران، قم، کرمان و اصفهان
10دی انهدام شبکه مفسدان اقتصادی و سوءاستفاده‌کنندگان از ارز دولتی و دستگیری 11 نفر استان کردستان
17دی دستگیری 25 اخلالگر ارزی استان‌های آذربایجان شرقی و قزوین

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اه وزارت اطلاعات هم داریم تا به حال هرچه دیدیم آمدن خودی ها می زدند که چرا انقلابی عمل می کنید جز اطلاعیه محکومیت آقای طالبی و امثال اینها چیزی ندیدم خدا را شکر حد اقل برای آبروی دولت خودشان شده دست به کار شن