جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تدابیر پنتاگون برای استخدام نیروهای جدید

پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 666278
پنتاگون قصد دارد طرحی را برای بررسی دقیق سوابق نیروهای تازه که قصد پیوستن به ارتش آمریکا دارند، اجرا کند.
تدابیر پنتاگون برای استخدام نیروهای جدید
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پنتاگون در حال آماده سازی طرحی است که بر اساس آن افرادی که گرین کارت یا سایر روابط خارجی دارند و قصد پیوستن به ارتش آمریکا را داشته باشند، مورد بررسی و نظارت بیشتری قرار خواهند گرفت.

به گزارش واشنگتن پست، این روند احتمالا شامل حال افرادی خواهد شد که پنتاگون آنها را در "معرض خطرات خارجی" ارزیابی و قلمداد کرده است. این طرح شامل افرادی خواهد شد که همسران غیرآمریکایی دارند یا اعضای خانواده آنها دارای تابعیت دوگانه هستند.

این سامانه جدید که همچنان در حال آماده شدن است، تا 15 فوریه با سایر نهادهای ارتش آمریکا به اشتراک گذاشته خواهد شد.پنتاگون علت اصلی آماده کردن این طرح جدید را خطرات ناشی از تروریسم و عملیات ضد اطلاعاتی اعلام کرده است.

گزارش واشنگتن پست به نقل از پنتاگون افزود: نگرانی اصلی و اولیه مرتبط با صلاحیت افراد برای این پست های حساس مربوط به ریسک های ناشی از تروریسم و عملیات ضد اطلاعاتی است.

بر اساس سیستم نظارتی جدید، هر کسی که پنتاگون تشخیص دهد برای پیوستن به ارتش آمریکا نیاز به غربالگری دارد، اجازه حضور در برنامه های آموزشی و استخدام را نخواهد داشت تا زمانی که وضعیت وی کاملا مشخص شود.
پنتاگون و سایر مقام های دفاعی آمریکا تاکنون حاضر به اظهارنظر در این خصوص نشده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *