سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

محمد بن سلمان برادرش را بازداشت کرد!

پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 666237
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی یکی از برادران خود را بازداشت خانگی کرده است .
محمد بن سلمان برادرش را بازداشت کرد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، حساب کاربری توئیتر العهد الجدید نوشت محمد بن سلمان برادرش بندر بن سلمان را بازداشت و او را به مادرش فهده آل حثلین ملحق کرد که در «ابها » در قصری که بیشتر شبیه کاخ است دربازداشت خانگی به سر می برد.

محمد بن سلمان پس از انتخاب به عنوان ولیعهد سعودی، بازداشت های گسترده مخالفانش اعم از مخالفان و شاهزادگان و بازرگانان بزرگ را آغاز کرد، طی این مدت مبلغان سرشناسی بازداشت و به اعدام محکوم شدند.

زندان مخوف حایر در ریاض و زندان ذهبان در جده مملو از بازداشت شدگان است . این دو زندان مرموز باعث نگرانی سازمانهای حقوقی بین المللی شده اند. طی این مدت صدها نفر از افراد جریانی که بیداری نامیده می شود و از دانشگاهیان و نویسندگان و شعرا واندیشمندان بازداشت شده اند.

گفته می شود، شاهزادگان ، وزیران و کارآفرینان بازداشت شده سعودی در چارچوب مبارزه با فساد مالی در عربستان سعودی برای آزاد شدن از زندان در مجموع 106 میلیارد و 700 هزار دلار پول به خزانه این کشور بازگرداندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
چشم اصلاح طلبان عاشق سلمان روشن
یعنی ابله تر از این پیدا نکردند
نیما راسخ
United Kingdom
...در قصری که بیشتر شبیه کاخ است؟می شود فرق قصر و کاخ را بگویید:
ف کریمی
Iran, Islamic Republic of
...