سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۲۱

روحانی اصلاح‌طلب تشریح کرد/ یک دلیل مهم برای بی‌صداقتی جهانگیری با مردم

پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 666216
چندی پیش شاهد استعفای آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت سابق بودیم که من بسیارخوشم آمد، چرا که دلیل این استعفا هرچه که باشد نشان داد که می‌توان کرسی وزارت و مدیریت را نیز رها کرد و رفت.
بی صداقتی جهانگیری با مردم +جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: یک روحانی اصلاح طلب طی گفتگویی دلیل بی صداقیتی جهانگیری با مردم را تشریح کرده است.

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام ناصر قوامی، نماینده قزوین در مجلس ششم و فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفته است: با اینکه آقای جهانگیری تنها شخصیت اصلاح‌طلب حاضر در دولت است و همواره تلاش کرده تا حد توان منویات اصلاح‌طلبان را پیش ببرد، اما عملکرد او در مقاطع مختلف موجب شده تا مردم دیگر واکنشی نسبت به اظهارات وی نداشته باشند. من با همه احترامی که برای آقای جهانگیری قائلم معتقدم که وی با مردم صداقت ندارد. یعنی از طرفی نسبت به برخی محدودیت‌ها گلایه و شکایت دارد و از طرف دیگر همچنان در جایگاه خود ایستاده است. جایگاه معاون اول رئیس‌جمهور اختیارات زیادی دارد و کارهای بسیاری می‌تواند انجام دهد، اما جالب است که آقای جهانگیری از عدم توانایی در تغییر منشی خود گلایه‌مند است. پر واضح است شخصی که توانایی تغییر مسئول دفتر خود را هم ندارد استعفای او بهتر از ماندنی خواهد بود که با فقدان اختیارات همراه است. لذا باید شخصی به جای آقای جهانگیری قرار گیرد که بتواند اختیارات معاون اولی را زنده کند.

این فعال اصلاح طلب همچنین تصریح کرده است: برخی مدیران دولتی عافیت طلبی می‌کنند. متاسفانه باید بگویم که برخی وزرا و مدیران کل دولتی درد مردم را احساس نمی‌کنند و گویا نمی‌دانند که در سطح جامعه چه می‌گذرد. آنها درصدند به هر صورت که شده فقط کرسی وزارت و مدیریت خود را حفظ کنند و سخنشان از مردم نیز صرفا در جهت عوام فریبی است. چندی پیش شاهد استعفای آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت سابق بودیم که من بسیارخوشم آمد، چرا که دلیل این استعفا هرچه که باشد نشان داد که می‌توان کرسی وزارت و مدیریت را نیز رها کرد و رفت. گرچه آنطور که مشخص است آقای هاشمی به دلیل برخی اختلافات و اعتراض به بودجه اختصاصی سال آینده به وزارت بهداشت از سمت خود استعفا کرد. حال بعضا شاهدیم برخی از وزرا حتی اگر بد‌ترین عملکرد را نیز داشته باشند قصد کناره‌گیری از مسئولیت و کرسی خود را ندارند و تعجب آور اینکه از سمتی نیز به سمت دیگر می‌روند.

وی همچنین گفته است: امروز اگر تورم فزاینده‌ای در جامعه وجود دارد و مردم با مشکلات معیشتی رو‌به‌رو هستند همه آنها را از چشم اصلاح‌طلبان می‌بینند. واقعیت نیز این است که این فقط اصلاح‌طلبان بودند که آقای روحانی را به ریاست جمهوری رساندند، اما متاسفانه اکنون شرایط به گونه‌ای شده که ما اصلاح‌طلبان مورد حمله قرار می‌گیریم و آقای روحانی بدون پاسخگویی به کار خود می‌پردازد. برخی عملکردهای دولت سبب شد که در استان‌ها بین اصلاح‌طلبان اختلاف ایجاد شود.
 

 
این روحانی اصلاح طلب اضافه کرده است: من معتقدم فراکسیون امید موفقیت چشمگیری نبود که بخواهیم بدان افتخار کنیم. مشکل ما اکنون کسانی هستند که به اسم اصلاح‌طلب شناخته می‌شوند اما عملکردی متفاوت از مثلا آقای حدادعادل ندارند. آقای عارف که به عنوان اصلاح‌طلب شناخته می‌شد و به مجلس آمد، به جای فراکسیون اصلاح‌طلبان فراکسیون امید را تشکیل داد. با اینگونه عملکردها مقبولیت از بین می‌رود و مردم نیز اعتماد نخواهند کرد. من نه تنها عملکرد فراکسیون امید را موفق نمی‌دانم که معتقدم اینها به وجهه اصلاح‌طلبان ضربه زدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منشی اش خیلی هم خوش خوراکه ! در بودجه 98 براش 5میلیارد تومان ناقابل !!! برای تحقیقات !!!! در نظر گرفتن ! بعد کل بودجه جاری سازمان انرژی هسته ای برای پیگیر برجام=3.5میلیارد تومان است !!!!! پیدا کنید پرتقال فروش را !
Romania
....
حسین
Iran, Islamic Republic of
بی صداقتی جهانگیری اگر فقط در همین حد باشد که خیلی خوب و قابل تحمل است....
Iran, Islamic Republic of
اگر جهانگیری اختیار نداشت پس چرا برادرش.... چرا من نمیتوانم ...
اصلاحاتی پشیمان
نا امید شین ان شاء الله همتون که ملت را ناامید کردین
علي
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان صداقت ندارند فقط باید به آقای موسوی خویینی ها که صداقت به خرج داد تبریک بگوییم .
Iran, Islamic Republic of
پرداخت 18 میلیارد دلار 4200 نشان داد که اسحاق جهانگیری پختگی و تخصص لازم را ندارد.
Iran, Islamic Republic of
کداام یک از مسئولین در این چند ده سال با مردم صداقت داشته اند که این یکی دومی اش باشد.....!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
احسنتتتت
United Kingdom
مگه خودت به خودت بگی احسنت
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر احمدی نژاد دلاور.
كارمند
سلام در اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج (خراسان شمالي )نيز همين %D
كارمند
سلام در اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج (خراسان شمالي )نيز همين اتفاق افتاده است معاون آموزشي اين اداره وسط طناب را گرفته است اگر روزي دولت ديگر بر سر كار آمد مجدد جايي داشته باشند كه اين موضوع باعث نارضايتي خيلي از همكاران اصلاح طلب شده است و....
United States
شماها نظراتتان همین است.
دنبال طنابید!
بنده خدا به سر چپ یا سر راست طناب که نیست!!!
به خدمت است. هر ایرانی خدومی که به مردمش خدمت کند باید دستش را بوسید.
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
همين يار ياركشي هاتون وحزب حزب بازيتون مملكت رو تباه كرديد و مردم هم با وعد وعيد هاتون بيچاره كرديد ولي حتما اينو رو هم شنديد ك ميگن ي بار جستي ملخك دوبار جستي ملخك وحالا سومي باريتونه ديگه كف دستي ملخك
Germany
....
Iran, Islamic Republic of
....
فریاد
Germany
خود کرده را تدبیر نیست