پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

خواننده لس آنجلسی در کنار مسئولان ورزش +عکس

پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 666195
مسئولان ورزش ایران درجایگاه ویژه دیدار ایران و عراق یک مهمان نا خوانده داشتند.
به گزارش جهان نيوز، عارف عارف کیا، خواننده لس آنجلسی در جریان دیدار تیم‌های فوتبال ایران و عراق در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در جایگاه ویژه و در کنار مسئولان ورزش ایران نشست و این نکته در نوع خود جالب توجه بود.
 
عارف عارف کیا با نام هنری «عارف» از خوانندگان لس آنجلسی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ایران خارج شد و تابعیت کشور آمریکا را پذیرفت.

خواننده لس آنجلسی در کنار مسئولان ورزش ایران
 
اینکه چرا مسئولان فوتبال کشورمان بدون ملاحظه شأن و جایگاه حقوقی خود در کنار این خواننده قرار گرفته اند سؤالی است که باید در برابر افکار عمومی به آن پاسخ دهند.

از سوی دیگر نباید شیطنت مسئولان ورزشگاه آل مکتوم امارات را نیز از نظر دور داشت. این اقدام در حالی است که از روز‌های قبل پیش بینی می‌شد که اقداماتی علیه کاروان ایران و مسئولان ورزش کشورمان از سوی اماراتی‌ها شکل بگیرد.
جایگاه معاونان وزیر و وزرای کشور‌های مختلف در ورزشگاه باید از افراد غیرمسئول خالی باشد و باید در این مورد مراتب اعتراض ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *