جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

روایت طالب زاده از دستگیری خبرنگار پرس تی وی

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 666094
مستند ساز کشورمان گفت: در حال حاظر اطلاعات درستی در دست نداریم، با توجه به این که الان 4 روز است وی توسط FBI دستگیر شده است.
روایت طالب زاده از دستگیری خبرنگار پرس تی وی
به گزارش جهان نيوز، نادر طالب زاده تهیه کننده، مجری و مستند ساز ایرانی در خصوص دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی الاصل مقیم ایران و مجری شبکه press tv که به تازگی برای دیدن خانواده خود به آمریکا سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: در حال حاظر اطلاعات درستی در دست نداریم، با توجه به اینکه الان ۴ روز است وی توسط FBI دستگیر شده است.

وی افزود: او را از سنت لوئیس به واشنگتن برده اند و خبر دستگیری خانم هاشمی امروز ساعت ۷ صبح برای اولین بار از شبکه press tv اعلام شد و خیلی قضیه روشن نیست، تا یکی دو روز دیگر باید صبر کنیم تا بفهمیم چه اتهاماتی به او زده اند.

این مستند ساز اظهار داشت: خانم هاشمی پیشانی press tv بود و از برجسته ترین خبرنگاران و مجریان press tv بود، چون آمریکایی الاصل است و درضمن سیاه پوست است خیلی مورد توجه رسانه های غربی بود چون که خیلی مصمم صحبت می کند و در عقاید و نظرات خود پایدار بود، لذا شاید حساسیت این ارگان ها و اتاق های فکری که این مدل دستگیری ها را طراحی می کنند روی وی زیاد بوده و به همین جهت نیز او را دستگیر کرده اند.

نادر طالب زاده در پایان گفت: با توجه به کارهایی که خانم هاشمی قبلاً انجام داده، فیلم ها و مستند هایی که در آمریکا ساخته است رسانه ها می توانند روی آن در فضای مجازی مانور دهند چون خانم هاشمی در فضای رسانه ای حضوری بسیار قوی داشت.
 
منبع: دانا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *