جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مدعیان "آزادی بیان" تاب بیان حقیقت را ندارند

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 666077
سازمان بسیج رسانه در واکنش به دستگیری خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: مدعیان آزادی بیان هنوز هم تاب بیان حقیقت را ندارند.
مدعیان "آزادی بیان" تاب بیان حقیقت را ندارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سازمان بسیج رسانه در واکنش به دستگیری خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«دستگیری مرضیه هاشمی؛ خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی که به دیدار برادر بیمار خود در آمریکا رفته بود آن هم بدون هیچ دلیل مشخصی نشان داد که مدعیان آزادی بیان هنوز هم تاب بیان حقیقت را ندارند و اگر حرفی مخالف با خود بشنوند تمام ژست‌های حقوق بشری را کنار گذاشته و به وحشیانه‌ترین وجه ممکن عمل می‌کنند.

غل و زنجیر زدن به دست پای این خبرنگار زن و برداشتن روسری وی با ضرب و شتم تنها نشان‌دهنده رفتار قرون وسطایی و مخالف آزادی‌های دینی سردمداران آمریکاست.

آمریکایی‌ها با اطلاع از مسلمان بودن این خبرنگار طی دو روز گذشته تنها گوشت خوک در اختیار وی گذاشته‌اند تا به لحاظ اعتقادی نیز وی را شکنجه کنند و بدتر که امکان دیدار بستگان نگران وی را فراهم نمی‌کنند تا صفحه‌ سیاه دیگری را به پرونده ضدحقوق بشری خود بیفزایند.

سازمان بسیج رسانه این عمل غیرقانونی و غیرانسانی آمریکا را محکوم کرده و خواهان آزادی هرچه سریع‌تر عضوی از جامعه خبرنگاران است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *