پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

واکنش حاجی عبداللهی به درگذشت محب اهری

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 666068
حاجی عبداللهی گفت: به چشم خود می‌دیدم حسین محب اهری با وجود بیماری سخت، با عشق سر کار حاضر می‌شد.
واکنش حاجی عبداللهی به درگذشت محب اهری
به گزارش جهان نيوز، هومن حاجی عبداللهی بازیگر و مجری تلویزیون درباره مرحوم حسین محب‌اهری که بامداد امروز (چهارشنبه 26 دی ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت، اظهار کرد: من سابقه همکاری با این هنرمند را در سریال‌های «علی البدل» و «بیمار استاندارد» داشتم. به چشم خود می دیدم که با وجود بیماری سخت با چه عشقی سر کار حاضر می‌شد.

وی بیان کرد: بارزترین خصیصه‌ای که از او به خاطر دارم، روحیه بالا و امیدواری او به زندگی بود. همیشه این جمله را به زبان داشت که می‌خواهم تا وقتی زنده هستم، از زندگی لذت ببرم. به خوبی به یاد دارم وقتی زمان استراحت در بین تصویربرداری دست می داد، با شور و اشتیاق عوامل را بغل می گرفت. حسین محب اهری مظهر عشق و علاقه بود.

بازیگر سریال «پایتخت» با اشاره به اینکه محب اهری در سریال «علی البدل» برای شیمی درمانی مدام بین تهران و همدان در سفر بود، عنوان کرد: زمان فیلمبرداری این سریال به دلیل آنکه وضعیت بیماری‌اش وخیم تر شده بود، هربار که از شیمی درمانی باز می‌گشت موهایش کمتر شده بود اما با شوخی و خنده با آن برخورد می‌کرد. 

حاجی عبداللهی همچنین افزود: عجیب بود با اینکه می‌دانست سرطان دارد؛ اما بسیار اهل مزاح و شوخ طبع بود و در کنارش احساس خوبی داشتیم. 

گفتنی است حسین محب اهری بازیگر و گوینده رادیو و تلویزیون، بامداد امروز در بیمارستانی در تهران پس از تحمل رنج فراوان بیماری سرطان از دنیا رفت.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *