سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

توافق افغانستان و پاکستان برای تبادل زندانیان

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 666034
سفیر افغانستان در پاکستان گفت: دو کشور برای تبادل زندانیانی که مدت محکومیت خود را سپری کرده‌اند به توافق رسیدند.
توافق افغانستان و پاکستان برای تبادل زندانیان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس ، «شکرالله عاطف مشعل» سفیر افغانستان در پاکستان گفت: دو کشور برای تبادل زندانیانی که مدت محکومیت خود را سپری کرده‌اند به توافق رسیدند.

وی افزود: زندانیانی که قرار بود با قید ضمانت آزاد شوند اما به دلایلی همچنان در حبس به سر می‌برند نیز طبق توافق برای تبادل زندانیان آزاد می‌شوند.

مشعل تأکید کرد: در سفر «شاه‌محمود‌قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان به افغانستان درباره تبادل زندانیان بحث و تباددل نظر شد و در حال حاضر طرفین برای این منظور به توافق رسیده‌اند.

وی افزود: هیأت سیاسی سفارت افغانستان از زندان‌های پاکستان بازدید به عمل می‌آورد و برای آزادی زندانیانی که بدون دلیل یا برای ارتکاب جرم‌های پیش پا افتاده در حبس بسر می‌برند تلاش خواهد کرد.

سفیر افغانستان اظهار داشت: به مقامات پاکستانی نیز اجازه داده می‌شود از زندان‌های افغانستان بازدید و برای آزادی برخی زندانیان تلاش کنند.تا قبل از این هیچ توافق رسمی برای تبادل زندانیان بین پاکستان و افغانستان وجود نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *