جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۰

محب اهری چشم از جهان فروبست +زمان تشییع

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 665946
حسین محب‌اهری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
به گزارش جهان نيوز، حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون که چندی پیش با مساعد شدن شرایط جسمی از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مرخص شده و روند درمان بیماری را با استراحت در منزل سپری می‌کرد، صبح روز دوشنبه (۲۵ دی ماه) به دلیل وخامت بیماری دوباره در بیمارستان بستری شد و حوالی ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه (۲۶ دی) ماه بر اثر ایست قلبی، علیرغم تلاش پزشکان دار فانی را وداع گفت.
 
 
محب اهری اواسط آذرماه امسال پس از طی کردن دوره اول درمان و با بهبودی نسبی به صحنه تئاتر برگشته بود اما به دلیل ضعف جسمانی و شدت یافتن بیماری اواخر آذرماه دوباره در بیمارستان بستری شد.

مریم کاظمی کارگردان تئاتر و از همکاران باسابقه حسین محب‌اهری درباره آیین تشییع پیکر این هنرمند پیشکسوت گفت: پیکر زنده‌یاد محب‌اهری که بامداد امروز و پس از سال‌ها مبارزه با سرطان دارفانی را وداع گفت، صبح فردا پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه به سمت خانه ابدی تشییع خواهد شد.


وی درباره مکان برگزاری این مراسم افزود: در حال حاضر دوستان و همکاران در خانه تئاتر جلسه‌ای برگزار کرده و در حال بررسی گزینه‌ها هستند و حتماً امروز جزئیات این مراسم و مکان برگزاری آیین تشییع اعلام خواهد شد.

زنده یاد حسین محب‌اهری هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ساعت ۲ بامداد امروز چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه پس از سال‌ها تحمل عوارض بیماری سرطان، چشم از جهان فروبست.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کند
Iran, Islamic Republic of
مرد و خدا رحمتش کند.ولی از دست این روزگار و زجر این روزگار کشور مان راحت شد.
Iran, Islamic Republic of
خدایش رحمت کند
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد انشاءا...
Iran, Islamic Republic of
ایشون خیلی شجاع و بزرگ بودن. روحشون شاد
56
Iran, Islamic Republic of
روحش قرین رحمت الهی. انسانی باشخصیت و دوست داشتنی بود از شنیدن این خبر متاثر شدم
Iraq
خدا رحمتش کنه
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزدش
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کند. بازیگر سالم و خوبی بود. به یادش:
به من بگو بدونم
هر آدمی چند تا دونه
انگشت توی دستاش داره‌
آقا اجازه هولم نکن
دست و پاهامو گم نکن
هر آدمی تو دستاش
یازده تا انگشت داره