چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

کوشکی: چرا اروپایی‌ها باید ایران را انتخاب کنند؟

سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 665838
کارشناس مسائل سیاسی گفت: کسانی که به این دل بسته بودند اروپا، بین ایران و آمریکا، کشور ما را انتخاب می‌کند، باید سواد سیاسی و دیپلماتیک خودشان را قدری مرور کنند. شاید از بچه‌های مدرسه‌ای هم می‌پرسیدیم حتما پاسخ‌شان این بود که اروپایی‌ها دلیلی ندارند آمریکا راکنار بگذارند و ایران را انتخاب کنند.
کوشکی: چرا اروپایی‌ها باید ایران را انتخاب کنند؟
به گزارش جهان نيوز، محمدصادق کوشکی با اشاره به تعلل اروپایی‌ها نسبت به برجام بیان کرد: منافع اروپایی‌ها در همکاری با آمریکا خلاصه می‌شود و همکاری با آن‌ها برایشان سودآورتر از ایران است.

وی ادامه داد: دلیلی ندارد که اروپایی‌ها بخواهند ایران را به آمریکا ترجیح دهند.
 
کوشکی یادآورشد: اروپا باید بین ایران و آمریکا یکی را انتخاب می‌کرد، خب آنها به‌خاطر منافع‌شان، آمریکا را انتخاب کردند. چرا باید ایران را انتخاب کنند؟

استاد دانشگاه تهران تاکید کرد: کسانی که دل بسته بودند اروپا، بین ایران و آمریکا، کشور ما را انتخاب می‌کند، باید سواد سیاسی و دیپلماتیک شان را قدری مرور کنند و گرنه شاید از بچه‌های مدرسه‌ای هم می‌پرسیدیم اروپا بین ایران و آمریکا کدام کشور را انتخاب می‌کند، حتما پاسخ‌شان این بود که اروپایی‌ها دلیلی ندارند آمریکا راکنار بگذارند و ایران را انتخاب کنند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *