سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱۸

توضیحات ضرغامی درباره دفتر کارش در پاستور +عکس

سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 665819
پس از نامه جنبش عدالتخواهی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان نسبت به استقرار دفاتر کار محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق، و عزت اله ضرغامی، رئیس سابق صدا و سیما، در اماکن بنیاد مستضعفان، عزت الله ضرغامی درباره دفتر کارش توضیح داد.
توضیحات ضرغامی درباره دفتر کارش در پاستور +عکس
به گزارش جهان نيوز، جنبش عدالت خواه طی نامه‌ای خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان خواسته بود درباره استقرار دفاتر کار محمود احمدی نژاد و عزت الله ضرغامی در ساختمان‌های این بنیاد شفاف سازی شود. در این نامه آمده بود: «اماکنی از طرف بنیاد مستضعفان تحت عنوان دفتر کار در اختیار آقایان محمود احمدی نژاد (رئیس جمهور محترم سابق) و عزت الله ضرغامی (رئیس محترم اسبق صدا و سیما) در منطقه ولنجک و پاستور قرار گرفته است؛ لذا با عنایت به رسالت مقدس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبنی بر «صرف اموال منقول و غیرمنقول مصادره‌ای از رژیم سابق به نفع مستمندان، کارگران و کارمندان ضعیف» لطفا پاسخ دهید که ساکنین نامبرده، شامل کدامیک از سه دسته فوق بوده و براساس کدام منطق از این امتیاز بهره می‌برند؟ امید است جهت شفافیت موضوع، توضیح مستدل و مستندی را پیرامون این واگذاری ارائه فرمایید. در غیر این صورت، هر چه سریع‌تر نسبت به تخلیه و بازگشت این املاک به بیت المال اقدام شود.»

حال عزت الله ضرغامی در توئیتر خود با انتشار عکس محل کارش توضیحاتی در این خصوص ارائه داده؛ او نوشته است: «۴ اتاق در طبقه اول این خانه قدیمی در پاستور، محل کار من است. همه سوراخ سنبه‌های آن توسط همه جور آدمی شناسائی، تصویر برداری و منتشر شده است! برای ماموریت‌های مستقیم و غیر مستقیم از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در اختیارم است. حله؟! وجه المصالحه‌ی اصحاب قدرت نشویم.»

توضیحات ضرغامی درباره دفتر کارش در پاستور

وی همچنین درباره فعالیت‌های دفتر خود توضیح داده است: «همه آدم هایی که به اینجا می آیند،با خاطره ی خوش می روند. در کنار همه ماموریت ها این دفتر نقش "آداپتور"هم دارد. یعنی یه جورائی بین قرائت رسمی و غیر رسمی در نظام ارتباط برقرار می کند و منشا اقدامات مثبت می شود. یه زمان هایی هم گوش شنوایی برای ظلم هایی است که بتدریج عادی شده است!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الان جنبش عدالت خواه دانشجویی دیگه راحت میخوابه چون کل مشکل بی عدالتی حل شد!!! یادش به خیر برو بچه هایی که این جنبش رو راه انداختند .
Iran, Islamic Republic of
عمو عزت دم خروس زد بيرون
Iran, Islamic Republic of
از دفتر بهاری ولنجک چه خبر؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که بیت المال و اموال دولت در راستای منافع کشور و مردم هزینه شود هیچکس معترض و شاکی نیست،اما اگر یک ریال از آن خرج منافع شخصی و جناحی شود، نه خدا راضی است و نه بنده خدا.
























































ف
Iran, Islamic Republic of
عمو عزت اسمان ريسمان بي فايده است
سدرا مصاحب
Iran, Islamic Republic of
برادر کاش لااقل می نوشتی دفتر کاری که همه سوراخ سنبه‌های آن توسط همه جور آدمی شناسائی، تصویر برداری و منتشر شده چندین متر مربع است؟ این دفتر شما هم حکایت ویلای عزیز برادرمان سرلشگر بزرگوار جناب آقای فیروزآبادی در لواسان است. ایشان برای اینکه موضوع ویلای جند هزار متری را کم اهمیت جلوه دهد فرموده بودند از در دیوار و سقف هاش آب چکه می کنه، قدیمیه، بدرد نخوره و قص علیهذا. اجاره همین ساختمان با سوراخ سنبه هاش میتونه دفتر کار ده ها جوان تحصیلکرده متعهد جهت اشتغالزایی شون بشه. ولی متاسفانه شما اونجا رو تبدیل به سفره خانه و محل سرو صبحانه عده ای از مسئولان و رفقای خود کرده ای. متاسفانه امروز هر کسی به هر نحوی و با هر توجیهی تحت عنوان ماموریت و برگزاری جلسه مستقیم و غیر مستقیم که ضرغامی هم به آن اشاره کرده در حال استفاده از اموال بیت المال هستند. جهان نیوز عزیز می دونم این کامنت رو حذف می کنی ولی خدا پدرت رو بیامرزه که موضوع رو مطرح کردی تا دیده بشه و من کمترین هم این کامنت رو آزادنه و بدون هر گونه سانسور توسط امثال شماها در فضای مجازی بگذارم. ممنووونم. آقای ضرغامی حل حله؟!
Iran, Islamic Republic of
خدا شانس به شماها عده ای خاص داده اما تمام می شود
میزان
Netherlands
اینکه فرمودید : «همه آدم هایی که به اینجا می آیند،با خاطره ی خوش می روند. در کنار همه ماموریت ها این دفتر نقش "آداپتور"هم دارد.
عرض می شود که بادیدن حتی عکس خوش خاطره شدیم. و در رابطه با ادبتور ، برادری بود ( البته نه برادر من ) که می فرمود : لابی = امر بمعروف.
Iran, Islamic Republic of
کاش منم ضرغامی بودمو دوست زاکانی بودمو حرفامو می زدم مو کامنتامو هم نمی ذاشتنو
جهان من جای تو به خاطر حذف کامنت های مردمی شرم می کنم
Iran, Islamic Republic of
خیلی قانع شدیم.
Iran, Islamic Republic of
پس همتون دستی بر اتش بخور بخور دارین. همیشه از کودکی میشنیدم ولی باورم نمیشد. حالا باورم شد.
Iran, Islamic Republic of
خودشو به دفتر رهبری وصل کرد. هر کی میخواد فرار کنه از رهبری مایه میذاره. دفتر رهبری کجاست جواب این اقا رو بده. این چه وضعشه؟؟؟
United Kingdom
اموالی را که باید صرف محرومان و مستضعفان بشه با هیچ توجیه و حکم شرعی نمی توان برای مقاصد سیاسی و گعده بازی های دوستانه خرج کرد. حتما به جایی وصلند که آن دنیا می توانند جواب یتیم و مسکین و فقیر را بدهند.
انقلابيهاي دروغي
United States
ماموريت؟؟؟ كدام ماموريت؟؟؟ مگر تو مقامي داري؟؟؟
شما براي ملت چه كردي؟؟ كلي از كارهايت در صدا و سيما مشكل داشت، كجاي تو انقلابي بود كه از طرف رهبر "ماموريت مستقيم و غير مستقيم" بت ميده؟؟؟
United Kingdom
....نمونه اش همين سايت زرد ، در پيتى و سانسورچى جهان نيوز ! بگو آخه بى وجدانها شما كه بودجه تون از بيت الماله چرا حرف مردم را سانسور ميكنيد ؟!
؟!!!!!!!!!!!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
جنبش عدالت خواهی دچار افراط نشود. سال 85 در دانشگاه علم و صنعت به یک ال ای دی (از نوع قدیمی که در مجموع شاید 100 چراغ ال ای تنگ رنگ داشتند) که نزدیک در ورودی دانشگاه نصب شده بود گیر داده بودند که اشرافی گری است! در حالی که این جنبش از اختلاس های سه هزار میلیاردی بی خبر بود.
Iran, Islamic Republic of
سال 85 ال ای دی اشرافی بود.
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت