جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مشاور روحانی: اروپا مایل به فروپاشی برجام نیست

سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 665796
مشاور رئیس‌جمهور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: اروپا در حال فاصله گرفتن از آمریکاست و مایل به فروپاشی برجام نیست.
مشاور روحانی: اروپا مایل به فروپاشی برجام نیست
به گزارش جهان نيوز، مرتضی بانک شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری علی‌آبادکتول اظهار کرد: دشمن با تبلیغات رسانه‌ای و بزرگ نمایی برخی مشکلات که مشابه آن در سایر کشور‌های دنیا نیز وجود دارد به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه ایران است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با وجود تنگنا‌های مالی توانست در سال‌های اخیر سالانه ۶۰۰ هزار اشتغال ایجاد کند و این برنامه همچنان در دستور کار دارد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تاکید بر این که همه باید کمک کنیم تا دولت به اهداف و سیاست‌ها در این حوزه زودتر دست یابد، ادامه داد: دولت با برجام توانست سایه تحریم چندین ساله را از سر کشور بردارد و کار‌های خوبی را در پسابرجام پیش ببرد.

وی اضافه کرد: امروز صهیونیست‌ها با روی کارآمدن رئیس جمهور آمریکا و همکاری برخی کشور‌های مرتجع به دنبال تاثیر گذاری بر این معاهده بین المللی هستند.

وی از برجام به عنوان یک معاهده بین المللی و مورد وثوق سازمان ملل که امضای کشور‌های زیادی را پای خود دارد نام برد و گفت: امروز آبرو و اعتبار غرب به برجام گره خورده و هم اکنون اروپا در حال فاصله گرفتن از آمریکاست و مایل به فروپاشی برجام نیست.

مشاور رئیس‌جمهور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های مردم آگاه است و تلاش دارد با مدیریت درست مشکلات را کاهش دهد.

بانک با تاکید بر این بیان مشکلات و بزرگ نمایی آن نمی‌تواند گره گشای مشکلات مردم باشد، متذکر شد: برای غلبه بر این گرفتاری نیازمند اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان و همراهی و همگامی تمام نیرو‌های داخلی هستیم.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *