سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۷
۱۴

واکنش رهبر‌ی به یک اتهام علیه فائزه‌!

سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 665784
واکنش رهبر‌انقلاب به انتشار یک اتهام علیه فائزه هاشمی در سال ۸۸ که درکتاب فتنه تغلب منتشر شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
علت گستاخي هاي فائزه و پشتيبان ايشان مشخص شد!؟
علی
Iran, Islamic Republic of
علت اینکه که مسلمان منطقی رفتار میکند بخاطر همین است که داعش ساخته شد تا چهره اسلام را زشت و پلید نشان دهند. تا از نفوذ اسلام در قلب انسان های حق طلب جلوگیری کنند.
لقمان
Iran, Islamic Republic of
آقا دنبال پیروزی به هر قیمتی نیست ایشان دنبال ایجاد اعتماد ملت به متعهدان نظام هستند، که این اعتماد باارزش تر از طلا است.
Iran, Islamic Republic of
....
آقای رر!
Iran, Islamic Republic of
...
آقای رر!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه کیهان و شریعتمداری
Iran, Islamic Republic of
رهبر و مقتدا یعنی این.
در اوج ناراحتی و هجمه دروغهای شاخدار از طرف فتنه گران و دشمنان نظام حاضر نشد ذره ای انصاف و عدالت و اخلاق و وجدان خارج شود ولی طرفهای مقابل بی انصاف و بی منطق و بد اخلاق و هرزه گو و بددهن و آشوب طلب و... بودند.
الحق که ردای رهبری برازنده قامت ایشان هست و بس.
Iran, Islamic Republic of
البته مدعیان پیروی سینه چاکانه از رهبر انقلاب، چنین نظری ندارندها؛ این جور مواقع ، اجتهاد می کنند!
مثلا آقا می فرمایند : این حرفهای بیگانگان که رییس جمهور حرف رهبری را گوش نکرده، بی پایه و اساس است، خودی ها به آن دامن نزنند، ما داریم می بینیم دولت و شخص رییس جمهور مشغول فعالیت شبانه روزی هستند،...
اون وقت رفقا چپ و راست کامنت می گذارند: قهر و خانه نشینی یازده روزه(!)دو سال آخر، دوره دوم کلا کشور را رها کرده بود(!) و ....
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد!؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شیعه با آرمانهای بلندش و رهبر فرزانه‌اش
Iran, Islamic Republic of
خوب در مورد گزارش لواسون وافتضاح جمعی دولتمردان چه نظری دارند همه را پس باید بگیرند دیگه !!!
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام(ره) می فرمایند:
خود آدم هیچ وقت نمی‌تواند بیطرفِ بیطرف باشد. لکن در نظر دادن حق را ببیند. تحت تاثیر حق واقع بشود؛ این حق چنانچه از دشمن من هم صادر شد، من او را تمجید کنم به عنوان اینکه حق است. و باطل اگر از دوست من هم صادر شد، آن را تکذیب کنم به عنوان اینکه باطل است. و لو در باطن فرض کنید یکی یک روشی را دوست دارد، یکی روش دیگر را؛ لکن در مقام نظر دادن، در مقام مصلحت‌اندیشی برای کشور یا برای اشخاص، آن نظر حب و بغض خودش را کنار بگذارد، برود دنبال حق و باطل.
حق هر جا هست باید دنبالش رفت و او را با آغوش باز پذیرفت، و لو بر خلاف نظر خود من هست. و باطل را هر چه هست و از هر کس صادر بشود باید نپذیرفت به عنوان اینکه باطل است. اشخاص و گروهها و اینها را باید کنار گذاشت، حق و باطل را ملاحظه کرد. آن وقت هم برای اثبات حق و ابطال باطل اگر انسان گرفتار بشود به عصبانیت و عرض می‌کنم غیظ و غضب کردن، نه می‌تواند حق را به دست بیاورد؛ و نه می‌تواند باطل‌ را ردش کند.
صحیفه امام خمینی، جلد ۱۴ ، صفحه ۳۶۷
م م
والله رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با توجه به حجمه زیاد فرزندان مرحوم آیت الله رفسنجانی علیه ایشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حق ثابت نمودند که معظم له از یاران برحق امام زمان می باشند و تخطی از ولایت ایشان کفر می باشد