جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمله تند و عجیب زلاتان به کریستیانو رونالدو!

سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 665708
زلاتان، ستاره باتجربه سوئدی در تازه ترین اظهارنظر خود به تندی به کریستیانو رونالدو تاخت.
حمله تند و عجیب زلاتان به کریستیانو رونالدو!
به گزارش جهان نيوز، زلاتان اخلاق خاص و منحصر به فرد خود را دارد و طی این سالها معمولا به جز گروهی محدود، کمتر کسی از صحبت های او در امان مانده است. کریستیانو رونالدو مدتی قبل مدعی شد با انتقال به یوونتوس قصد تجربه کردن چالشی جدید را داشته و او لیونل مسی را نیز به انتقال به سری آ دعوت کرد اما حالا زلاتان اینگونه پاسخ مهاجم 33 ساله یوونتوس را داده است.
 
ستاره پرتغالی گفته بود: "من در انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال بازی کرده ام، در حالی که مسی هنوز در اسپانیا است و شاید او به من بیشتر نیاز دارد. برای من همه زندگی یک چالش است و من به این چالش ها علاقه داشته و دوست دارم که مردم را خوشحال کنم. من می خواهم مسی یک روز مثل من به ایتالیا بیاید، چالش را قبول کند."
 
اما زلاتان به رونالدو واکنش نشان داده و مدعی شده انتقال به یوونتوس چالش بزرگی نیست زیرا بیانکونری تیمی است که سالهاست به راحتی فاتح همه عناوین می شود.
 
زلاتان گفت: "رونالدو صحبت از یک چالش جدید می کند و انتقال به تیمی که سالهاست به راحتی قهرمان سری آ می شود را چالش می داند. چرا او سالها قبل قبول نکرده به تیمی از دست پایین تر رفته و با آنها به موفقیت برسد؟
 
او باید تلاش کند تا یک تیم رده پایین را به قهرمانی برساند و در این صورت می تواند در مورد چالشی بودن هدفش صحبت کند. انتقال به یوونتوس یک چالش جدید نیست و صحبت های رونالدو مزخرف است."

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *