پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲۶

محسن رضایی: سیستم مدیریتی کشور در گِل مانده است

يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب: 665483
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: الان سیستم اداری و مدیریتی کشور در گل مانده است و در بمباران اقتصادی دشمن، دچار به هم ریختگی شده است، نمی‌شود دست روی دست گذاشت و تسلیم شد.
محسن رضایی: سیستم مدیریتی کشور در گِل مانده است
به گزارش جهان نيوز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جمع جهادگران عرصه دفاع مقدس و سازندگی کشور، گفت: خوشحال هستم یک بار دیگر برادران عزیزی که در سال های مظلومیت ملت ایران، آستین همت خود را بالا زدند و به کمک امام و مردم شتافتند را می بینم.

وی با بیان اینکه خاطرات من و مردم ایران با شما فراموش ناشدنی است، خاطرنشان کرد: آن زمانی که همه دنیا در یک طرف قرار گرفته بودند و می خواستند با جنگ، راه ما را سد کنند، شما به میدان آمدید. آن زمان همه کشورهای بزرگ حامی صدام بودند و آن قدر کمک کرده بودند که خودشان به وحشت افتاده بودند، شما به جبهه ها آمدید.

دبیر مجع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: یادم است که صدام در روزهای بعد از جنگ به آقای ولایتی گفته بود که آمریکایی ها می خواهند به ما حمله کنند، چون از سلاح هایی که من دارم می ترسند. او می دانست که آمریکا برای نابودی تسلیحات بعثیون به عراق حمله خواهند کرد برای همین به کویت حمله کرد تا بتواند در برابر عقب نشینی از کویت با دنیا مذاکره کنند.

رضایی گفت: شما با چنین دیوانه ای روبرو شدید و توانستید تمام سرزمین هایتان را آزاد کنید. در دویست،سیصدسال اخیر این جنگ تنها نبردی بود که بچه های انقلاب، محاسبات را به هم ریختند و پیروز شدند؛ خدا شهدای جهادگر را رحمت کند. بسیاری از شهدای جهاد را در خاطر دارم.ایثار آنها و کار شما بزرگ بود.

وی گفت: امروز همان سوال که شما در دهه ۶۰ به آن پاسخ دادید، دوباره در اقتصاد پیش روی ملت ایران، گشوده شده است. ایران را با تحریم در محاصره قرار داده اند. با بی تعهدی به توافقات در روز روشن می گویند نمی خواهیم ایرانیان چهلمین سالگرد انقلابشان را جشن بگیرند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با برشمردن شرایط اقتصادی کشور در دوران تحریم، گفت: در چنین شرایطی روی کمک کشورهای خارجی نمی شود حساب کرد. مردم این سوال را دارند که چه کسی به فکر ما خواهد بود و به ما کمک خواهد کرد. اول مخاطب این سوال، بچه های سپاه و بسیج هستند که تجارب و افتخاراتشان می تواند راهگشا باشد.

رضایی با بیان اینکه تاریخ هیچ بهانه ای برای فعالیت نکردن در عرصه آبادانی را از ما نخواهد پذیرفت، اظهارداشت: موانع نمی تواند بهانه ی خوبی برای عدم کمک به مردم باشد.

وی خطاب به جهادگران فعال در عرصه اقتصادی، تاکید کرد: من از فعالیت های شما در سازندگی حمایت می کنم. زمانی برای عدم ادغام شما به سردار فضلی متوسل شدم و جلوی حذف این مجموعه را گرفتم و همچنان از شما حمایت خواهم کرد.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ می خواهد فروش نفت ایران را به صفر نزدیک کند و کشور را در تامین حقوق کارمندان با مشکل روبرو کند.

رضایی با بیان اینکه در این جنگ شدید اقتصادی، نیروهایی که توان مدیریت در صلح را دارند نمی توانند کاری انجام دهند، تصریح کرد: مدیریت در حالت صلح و در حالت جنگ، دو نوع است. در این شرایط باید نیروهای انقلابی وارد عمل شوند و از کارهای پراکنده خودداری کنند و به کارها طبق یک هدف گذاری جهت بدهیم و نحوه پروژه پذیری دوستان در استراتژی دو تا پنج ساله تغییر کند؛ دوستان جهادگر منتظر منابع دولتی نباشند.

وی گفت: ایده های مختلفی هست، مثلا منطقه ای خاص را در هر کجای کشور با سرمایه و کمک مردم، در کوتاه مدت آباد کنیم. این جنب و جوش جهادگران به مردم و دولتمردان امید خواهد داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در سال اول جنگ، مشکلات ما زیاد بود، یادآوردشد: بچه های انقلاب پراکنده بودند و نمی توانستیم عملیات های بزرگ انجام دهیم. مهم ترین کار این بود که همت و احمد متوسلیان ها را به هم وصل کردیم. تیپ و قرارگاه انجام دادیم. در کنار هم ثامن الائمه و طریق القدس و بیت المقدس را انجام دادیم و مردم پیشرفت را دیدند و بن بست جنگ شکسته شد.

رضایی تاکید کرد: الان سیستم اداری و مدیریتی کشور در گل مانده است و در بمباران اقتصادی دشمن، دچار به هم ریختگی شده است، نمی شود دست روی دست گذاشت و تسلیم شد. دشمن می خواهد انتقام این چهل سال را از مردم انقلابی ما بگیرد. انقلابیون باید راه را باز کنند.

وی با بیان اینکه ما باید برای خدا کار کنیم و به ملت مان و رهبرمان گزارش بدهیم، گفت: باید به فکر ملت ایران باشیم و در کنار هم فکر کنیم.

در ابتدای این جلسه، شمایلی، مدیر شرکت جهاد نصر ضمن خوش آمدگویی به محسن رضایی به معرفی جمع حاضر در این نشست پرداخت و گفت: جمع زیادی از مدیران حاضر در جلسه، در دوران دفاع مقدس، در شمار جهادگران و سنگرسازان بی سنگر بودند و سهام داران این گروه هشتاد هزار نفر از ایثارگران و جهادگران و خانواده های آنان هستند.

در ادامه جلسه، داود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از وضعیت اقتصاد و درآمدهای کشور در سال های اخیر و چشم انداز اقتصاد مقاومتی در ایران ارائه کرد و جمعی از مدیران شرکت های عضو گروه تلاشگران، نظرات و دیدگاه های خود را طرح کردند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برادر رضایی!چی شد، حالا دولت در گل مانده است؟ چرا رضایی نمی گوید این در گل ماندن، نتیجه ی اقتصاد و سیاست برجامی است؟...
جهان جان! چرا کامل چاپ می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
اگر رضایی می گوید این دولت در گل مانده است باید از اقدام برجامی این دولت و فشل شدن اقتصاد ناشی از برجام عبرت بگیرد و در مجمع تشخیص، علیه تصویب CFT و برجام جدید تلاش کند ...
جهان جان! ممنون از اینکه کامل چاپ می کنی
Iran, Islamic Republic of
تشکر.
سرور
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه گوش دولت به این حرفها شنوا نیست.اگر آقای رضایی هم حرف دلسوزانه بزند آقای روحانی هنوز در فضای انتخاباتی است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
روحانی تا آخرین روز کاری در سال 1400 و در نهاد ریاست جمهوری هر کسی انتقاد کند خواهد گفت که انتخاباتی ست و اصلا گوش نخواهد کرد ...
United States
خسته ، خسته ، خسته ، بابا خسته ایم ،...
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
حرف درستی است. ای کاش مسئولین صاحب نفوذ و کلام زودتر از اینها به دولت هشدار می دادند. مثلا در مقابل برجام جدی تر می ایستادند. برجام توافق ننگینی بود که وضع کشور را به اینجا رساند.
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
یک سوال
اگر این حرفها را احمدی نژاد زده بود واکنشها چطور بود ؟
Iran, Islamic Republic of
فرق این صحبت و صحبت احمدی نژاد در رفتارشونه . احمدی نژاد میگه توی گل نشسته بدیدش به من تا درستش کنم و رضایی داره میگه به گل نشسته و باید درستش کرد نه اینکه مثل احمدی نژاد بگه فقط و فقط من ناجی ایرانم بقیه همه بد هستن
Iran, Islamic Republic of
در اين چهل سال هيچكس يك صدم احمدي نژاد كار نكرد سخترين تحريم ها را دور زد در چند سال دوميليون واحد مسكوني ساخت و علي اخر جمع كنيد بساطتتونو حرافهاي خالي بند
Iran, Islamic Republic of
بابا احمدی نژاد تموم شده .دیگه ولش کنید بزارید خوش باشه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نهال عدالت احمدي داره جوانه ميزند دادش
Iran, Islamic Republic of
باور کنید حرص این اقا نسبت به احمدی نژاد برای قدرت هزار برابر است.بعد کجا احمدی نژاد گفت بدهید من درسش کنم که شما دیدید .و ما ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
بله .ولی بعضی وقتها حرف از دهان کی در بیاد هم مهمه؟!نیست؟
...
Iran, Islamic Republic of
خوب این چه ربطی به اسلام دارد؟ خخ
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کلیه حاکمان ما درحال حاضر درگل ماندن والله ما درزمان 8سال جنگ هم تحریم بود وهم هزینه جنگ را داشتیم پس چگونه بود که مردم این همه ذله نمی شدند؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
مسئولان دولتی الان کشور ما اصلا در حد و اندازه ای نیستند که بتوانند به ده را مدیریت کنند چه برسه به کشور!!! مال این حرف ها نیستند که خودشون را با دوران جنگ مقایسه کنند.
Iran, Islamic Republic of
شما خوبین
Iran, Islamic Republic of
خوب احمدی نژاد هم که همین را می گوید پس چرا وقتی او حرف می زند هیاهو می کنید و گریبان چاک می کنید اقای رضایی هم دارد همان حرف را می زند.احمدی نژاد درنامه ای که به رهبری پارسال نوشت همین را گفته بود!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برادر بیا با یک سیاست فریب و تاکتیکی مسئله را حل کن!
زهرا
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد همه رو خانه دار کرد آفرین ولی تا ۱۶ سال دولت های بعدی بدهکاری دارند به پیمانکاران