جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

ترامپ: اوباما بایدن را از سطل زباله پیدا کرده بود

يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 665482
رئیس جمهور آمریکا با توهین به معاون اوباما گفت که رئیس جمهور سابق، بایدن را از سطل آشغال پیدا کرده بود.
ترامپ: اوباما بایدن را از سطل زباله پیدا کرده بود
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه از صحبت درباره نامزدی «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا خودداری کرد و وی را فردی «ضعیف» توصیف کرد.

وی که با فاکس نیوز مصاحبه می‌کرد گفت: «بایدن همیشه یک درصدی بود. وی دو سه بار برای ریاست جمهوری نامزد شد اما هرگز بالاتر از 1 درصد رای نیاورد و بعد اوباما جلو رفت و وی را از سطل زباله بیرون آورد و معاون رئیس جمهور کرد.»

ترامپ گفت که احتمال دارد که بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 نامزد شود اما وی را فردی ضعیف توصیف کرده و نگران رقابت با وی نیست.

بایدن اواخر سال گذشته میلادی گفت معتقد است که «واجد شرایط‌ترین» شخص برای به چالش کشاندن ترامپ بوده و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 را افزایش داد.

بایدن اعلام کرده که پس از رایزنی با خانواده برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تصمیم‌گیری خواهد کرد.

«آندرو کومو» فرماندار دموکرات نیویورک‌ اوایل ماه جاری گفته بود که بایدن قدرتمندترین نامزد بالقوه دموکرات‌ها برای انتخابات 2020 بوده چون «اعتبار» وی «محتوای پنهانی» است که برای شکست ترامپ به آن نیاز است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من فكر نميكنم مهره ايي مانند جو بايدن كه ظرفيتشون را در مقام معاون اولي اوباما نشان داد مرد اين ميدان باشد و بتواند ترامپ را شكست دهد. ترامپ با همه كم عقلي و ديوانه بازي هايش نزد حداقل بخشي از مردم آمريكا وجهه كاريزماتيك دارد در حالايكه جو بايدن اين وجهه را حتي نزد دموكراتها در حد بسيار قليل دارد. براي شكست ترامپ يك چهره جنجالي همجچون خودش نياز هست.