جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲

«پروژه تسخیر رهبری» به روایت آقای نماینده!

يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 665436
کسانی که دست به تخریب نهادهای منتخب مردم می‌زنند و پروژه تسخیر مجلس و سپس ریاست جمهوری و بعد رهبری را آغاز کردند، بدانند که به بیراهه می‌روند.
«پروژه تسخیر رهبری» به روایت آقای نماینده!
به گزارش جهان نيوز، «احمد همتی»، از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس اخیراً در نطق میان دستور خود در مجلس گفته است: «کسانی که دست به تخریب نهادهای منتخب مردم می‌زنند و پروژه تسخیر مجلس و سپس ریاست جمهوری و بعد رهبری را آغاز کردند، بدانند که به بیراهه می‌روند و ملت عزیز و رشید ایران سالهاست دست آنان را خوانده و چهره واقعی آنان را شناخته است، در واقع مردم ما می‌دانند شعارهای تند و تخریبی بدون راهکار عملی برای حل مشکلات مردم یا ناشی از منفعت‌طلبی است یا عوام‌فریبی.

به گزارش فارس، این عضو فراکسیون امید همچنین می‌افزاید: این نوع تفکرات قوانین ملی و بین‌المللی را برنمی‌تابند و به هر بهانه‌ای و با هر دستاوردی فضای کشور را متشنج کرده و اتحاد ملی و ارتباطات بین‌المللی را مخدوش می‌سازند، حتی استراتژی نظام و رهبری که ارتباط با شرق و غرب عالم به جز رژیم صهیونیستی و آمریکا آن هم درباره لوازم مصرفی را درنظر دارد نمی‌پذیرند و در هر فرصتی آن را خدشه‌دار کرده و عملاً در جهت خواسته‌های ترامپ و دشمنان ما حرکت می‌کنند.

*این صحبت‌های همتی ناشی از خوف جریان سیاسی خاص یا همان اصلاح‌طلبان از بابت ضعف کارنامه اجرایی است.

ضعفی که دورنمای حضور آنها در مناسب دولتی و مجلس را بوسیله انتخابات‌های آینده مخدوش کرده و از همین روست که مشغول خط و نشان کشیدن برای جریانات رقیب خود هستند که کارنامه اجرایی بهتری به مردم ارائه کرده‌اند.

اصلاح‌طلبان با آشکار شدن ضعف‌های بزرگ خود در شورای شهر، مجلس و دولت؛ در این اندیشه این احتمال به سر می‌برند که نوستالژی «آبادگران» تکرار شود و اصولگرایان پس از اثبات شدن دوباره ناکارآمدی چپ‌ها به مردم؛ پیروز انتخابات شورای شهر و مجلس آینده باشند.

اظهارات همتی درباره پروژه تسخیر رهبری نیز سخنی برخاسته از فقر کارآمدی جریانی و عدم شناخت کافی نسبت به جایگاه رهبری نظام است.

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
United States
خب اسم سايتتون رو عوض كنيد و بذاريد مشرق چرا اينقدر بيراهه ميريد ؟!
Iran, Islamic Republic of
....