کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه‌ هیئت رزمندگان اسلام در فاطمیه

23 دی 1397 ساعت 14:54

هیئت رزمندگان اسلام برنامه‌های خود در ایام فاطمیه اول را اعلام کرد.


به گزارش جهان نیوز،‌ دربارۀ تاریخ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روایات مختلفی وجود دارد؛ از چهل روز تا شش ماه بعد از رحلت پیامبر (ص). میان علمای شیعه، دو تاریخ مشهور و مقبول است: یکی هفتاد و پنج روز بعد از رحلت پیامبر (ص) و دیگری نود و پنج روز که با توجه به رحلت پیامبر اکرم (ص) در 28 صفر، بنا به روایت 75 روز، در مورخۀ سیزدهم تا پانزدهم جمادی الأوّل، شهادت حضرت زهرا (س) است و این ایام را فاطمیۀ اوّل است، اما بنا به روایت 95 روز، شهادت حضرت زهرا (س) در سوم تا پنجم جمادی الثانی است و این ایام را فاطمیۀ دوم می‌‌خوانند.

در همین راستا، هیئت رزمندگان اسلام برنامه‌های خود را در ایام فاطمیه اول اعلام کرده است، این برنامه‌ها از از پنجشنبه 2 دیماه به مدت 5 شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت سیدالشهداء (ع) واقع در خیابان قزوین، پل امامزاده معصوم، اوایل خیابان شهیدان حسنی (قلعه مرغی سابق)، کوچه شهید راسخ برگزار می‌شود.
در این 5 شب، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنران و محمد نوروزی، نریمان‌پناهی، مهدی سلحشور، سید محمد جوادی، سید مهدی میرداماد، سید رضا نریمانی، مهدی رسولی و محمدجواد احمدی به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.



منبع:تسنیم


کد مطلب: 665425

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/665425/برنامه-هیئت-رزمندگان-اسلام-فاطمیه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com