کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازداشت سارقان ۵۰۰ دلاری در نازی آباد

23 دی 1397 ساعت 14:46

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد، با اعلام خبر دستگیری ۲ سارق منزل گفت: این متهمان به جرم سرقت ارز، طلا و سکه از یک منزل دستگیر شدند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، سرهنگ رسول جهانی در توضیح این خبر گفت: با شکایت یکی از شهروندان ساکن محدوده نازی آباد در خصوص سرقت از منزلش، تیمی از ماموران این یگان وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از محل سرقت و همچنین ردیابی های صورت گرفته، سرنخ هایی از حضور ۲ سارق سابقه دار به دست آمد و از طریق بررسی سیستم مرکز کنترل پلیس پایتخت، چهره متهمان شناسایی شد.

این مقام انتظامی، بیان کرد: پس از چند شبانه روز تحقیقات میدانی و مراقبت های ویژه مخفیگاه این متهمان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی، هر ۲ متهم در مخفیگاهشان بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

کلانتر محله نازی آباد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان این محله اعتراف و اقرار کردند که چند شب پیش با دستبرد زدن به یک خانه در این محله ۵۰۰ دلار آمریکا، ۲۰۰ لیر ترکیه، یک حلقه انگشتر و ۲ سکه بهار آزادی به سرقت برده اند.

به گفته وی، متهمان برای تشکیل پرونده راهی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.


کد مطلب: 665423

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/665423/بازداشت-سارقان-۵۰۰-دلاری-نازی-آباد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com