کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چه خبر از سریال نوروزی سعید آقاخانی؟

23 دی 1397 ساعت 13:06

تدوین مجموعه تلویزیونی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی همزمان با تصویربرداری آن در حال انجام است.


به گزارش جهان نیوز، مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون خ»، درباره آخرین روند تولید این مجموعه گفت: به دلیل پخش «نون خ» در ایام نوروز سال ۹۸، تدوین نیز همزمان با ضبط توسط شیبان خاقانی شروع شد.

وی افزود: بیست درصد از تصویربرداری این مجموعه که آذرماه در لوکیشنی واقع در اطراف تهران آغاز شده بود، به پایان رسیده است.

فرجی درباره محل تصویربرداری «نون خ» گفت: گروه همچنان در لوکیشن اطراف تهران ضبط دارد و در ادامه به تهران و شهرستانی دیگر برای تصویربرداری صحنه‌های پایانی کار می‌روند.

گفتنی است مجموعه «نون خ» نوشته امیر وفایی داستان «نورالدین معتمد» و «امین»، کشاورزان شهری است که در اثر بروز مشکلات اقتصادی شریک تجاری‌شان فوت کرده و دچار مشکلات متعدد می‌شوند.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، على صادقى، هومن حاج عبدالهى، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، على صالحى، پاشا جمالى، نسرین مرادى، هدیه بازوند، ندا قاسمى، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفى، وحید قاضى زاهد و ... بازیگران این مجموعه هستند.

مجموعه تلویزیونی «نون خ» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 665397

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/665397/خبر-سریال-نوروزی-سعید-آقاخانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com