جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۱

حمله قلبی سیدحسن نصرالله؛ شایعه یا واقعیت؟

يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 665372
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در توییتی ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله قلبی سید حسن نصرالله را تکذیب کرد.
حمله قلبی سیدحسن نصرالله؛ شایعه یا واقعیت؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبراگزاری دانشجو، حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در توییتی ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله قلبی سید حسن نصرالله را تکذیب کرد و آن را دروغ سال جدید میلادی خواند.

متن توییت به شرح زیر است:
«ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر بیماری و حمله قلبی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ، دروغ بزرگ سال جدید میلادی است. بی تردید روزی که سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت فلسطین در مسجدالاقصی نماز خواهند گزارد، صهیونیست‌ها وجود ندارند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روزی خواهد آمد که با لباس سپاه در بیت المقدس نماز خواهیم خواند.
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
طبق نص قرآن و شهادت تاریخ یکی از بزرگترین دشمنان اسلام در طول تاریخ ۱۴ قرن گذشته، قوم یهود بوده است و تا زمانی که این جاه طلبی‌ها و نژاد پرستیها وجود داشته باشد این دشمنی نیز تداوم خواهد داشت.(سبب عداوت ایشان با مؤمنان شدت شکیمت (تکبر) و تضاعف کفر ایشان است. وانهماک ایشان در اتباع هوی، و رکون ایشان به تقلید و بعد ایشان از تحقیق و تمرد ایشان بر تکذیب انبیاء و معاودات نمودن با ایشان) خداوند در قرآن کریم می‌فرماید:
«لتجدن اشد الناس عداوة للذین آمنوا الیهود والذین اشرکوا؛ به طور مسلم دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان را یهود و مشرکان خواهی یافت
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
بنی اسرائیل (کلمه اسرائیل به نقلی اسم دوم حضرت یعقوب و به نقلی لقب آن حضرت است. گفته‌اند: آن به معنای بنده خدا است. اسر یعنی بنده، ایل یعنی خدا.) به خاطر این که نسب ایشان به اسرائیل پیغمبر «یعقوب» می‌رسد بنی اسرائیل خوانده شدند. سبب نام گذاری ایشان به یهود این است که یکی از فرزندان بنی اسرائیل به نام «یهودا» بود تا از فرزندان ده گانه‌ای که اسرائیل نام گذاری می‌شدند جدا باشد سرانجام فرزندان پراکنده گشتند و مدتی یهودا به حالت اسارت درآمد و از آن پس تمام نسل یعقوب یهودا خوانده شدند. این شخص جد این فرزندان و چهارمین فرزند یعقوب به شمار می‌رفت.
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
...
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
...
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
یهود این قوم لجوج با تمام لجاجتی که داشتند به دستور حضرت موسی به سوی سرزمین مقدس فلسطین حرکت کردند تا آنجا را نیز از لوث وجود شرک و بت پرستی پاک کنند، اما وقتی که به دستور حضرت موسی باید برای نبرد با دشمن آماده می‌شدند گفتند: ‌ای موسی در آن سرزمین (جمعیتی) نیرومند و ستمگرند و ما هرگز وارد آن نمی‌شویم تا آنها از آن خارج نشوند؛ اگر آنها از آن خارج شدند ما وارد خواهیم شد (ولی) دو نفر از مردانی که از خدا می‌ترسیدند، و خداوند به آنها، نعمت (عقل و ایمان و شهامت) داده بود، گفتند: شما وارد دروازه شهر آنان شوید؛ هنگامی که وارد شدید، پیروز خواهید شد. بر خدا توکل کنید اگر ایمان دارید. (بنی اسرائیل) گفتند: ‌ای موسی! تا آنها در آنجا هستند ما هرگز وارد نخواهیم شد، تو و پروردگارت بروید و (با آنان) بجنگید، ما همین جا نشسته‌ایم (موسی) گفت: پروردگارا! من تنها اختیار خودم و برادرم را دارم، میان ما و این جمعیت گنه کار، جدایی بیفکن. خداوند (به موسی) فرمود: این سرزمین مقدس تا چهل سال بر آنها ممنوع است (و به آن نخواهند رسید)؛ پیوسته در زمین (در این بیابان) سرگردان خواهند بود و درباره (سرنوشت) این جمعیت گنه کار، غمگین مباش
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
یهود در دنیای قبل از اسلام خود را ملت برتر می‌دانست و سیادت و تقدم بر سایر اقوام را حق مسلم خود می‌پنداشت، خود را اهل کتاب و سایر اقوام آن روز را امی، بی سواد و وحشی می‌نامید و به دنیای آن روز فخر می‌فروخت.
و خصوصا «یهود در مدینه معروف‌ترین جمعیت پیروان اهل کتاب بودند و قبل از ظهور پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) طبق کتب مذهبی خود، انتظار چنین ظهوری را داشتند و دیگران را به آن بشارت می‌دادند. از نظر اقتصادی نیز وضع آنها بسیار خوب بود و روی هم رفته نفوذ عمیقی در مدینه داشتند اما با ظهور اسلام، از آن جهت که اسلام راه‌های منافع نامشروع آنها را می‌بست و جلوی انحرافات و خود کامگی آنها را می‌گرفت نه تنها غالبا دعوت اسلام را نپذیرفتند بلکه در آشکار و نهان بر ضد آن قیام کردند. (همان مبارزه‌ای که هنوز هم بعد از چهارده قرن ادامه دارد). در نتیجه قرآن آنها را زیر شدیدترین سرزنشهای خود گرفت».
بسیاری از اهل کتاب مخصوصا یهود تنها به این قناعت نمی‌کردند که خود، آیین اسلام را نپذیرند بلکه اصرار داشتند مؤمنان نیز از ایمانشان باز گردند، و انگیزه آنان در این امر، چیزی جز حسد نبود. قرآن در این رابطه می‌فرماید: بسیاری از اهل کتاب به خاطر حسد دوست داشتند شما را بعد از اسلام و ایمان، به کفر باز گردانند با این که حق برای آنها کاملا آشکار شده است.
بدیهی است که همه یهود محکوم و مذموم نیستند؛ بلکه تنها کسانی تحت این حکم قرار می‌گیرند که با لجاجت و تعصب نابجا نه تنها خودشان ایمان نمی‌آوردند بلکه سعی در انحراف دیگران نیز داشتند و احیانا در صورتی که یکی از افراد و علمایشان اسلام را می‌پذیرفت او را زیر شدیدترین تیرهای تهمت و افترا قرار می‌دادند و از او تبری می‌جستند. اما آن‌هایی که با شناخت حق، آن را نمی‌پذیرفتند و مورد حمایت قرار می‌دادند نه تنها محکوم نبودند بلکه مورد حمایت و تمجید قرار می‌گرفتند.
«قرآن از این که نژاد یهود را بکلی محکوم کند و یا خون آنها را کثیف بشمرد خودداری کرده و تنها روی اعمال آنها انگشت می‌گذارد و با تجلیل و احترام از افرادی که به اکثریت فاسد نپیوستند و در برابر ایمان و حق تسلیم شدند به نیکی یاد می‌کند
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
خداطول عمر تاظهور حضرت حجت (عج) به امام خامنه ای ومالک اشتر ایشان سید حسن نصرالله عنایت فرماید
رر
Iran, Islamic Republic of
سيد حسن نصرالله در قلب و جان ماست خداوند نگهدارش باشد.
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا اون سید صادق وراستگورا قاطی برخی اخوندهای خودمون میکنید اگر بیماراست خداشفابدهد