کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش احمد خمینی به خلع لباس آقامیری

23 دی 1397 ساعت 9:26


به گزارش جهان نیوز، آرمان نوشت: شنیده شد که آقای سید حسن آقامیری با انتشار یک پست در صفحه شخصی اش در شبکه‌های اجتماعی از خلع لباس شدنش خبر داد. وی نوشت: بعد از ده پانزده سال بردن و آوردن و بازداشت کردن و ریختن تو محل کار و انفرادی و… با شکایت دادستان ویژه تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه به ریاست دادستان کل کشور آقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند.

دو سال زندان که البته لطف کردند ۵ سال تعلیقش کردند و خلع لباس دائم. در همین رابطه یک مقام آگاه در دادسرای ویژه روحانیت به خبرگزاری حوزه گفت: این موضوع در دادگاه ویژه روحانیت تهران بررسی شده و حکم وی بدوی است و حق تجدید نظر دارد. وی اتهام‌های آقای آقامیری در این پرونده را هتک حیثیت، توهین به مقدسات و تشویش اذهان عمومی دانست.

این مقام آگاه گفت: البته در متن منتشره از سوی سید حسن آقامیری از جمله مطالبی که درباره حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری آورده، اطلاعات غیردقیق آمده است و آقای منتظری صرفاً برای صحت روند رسیدگی پرونده در جلسه حضور داشته است. سید احمد خمینی در واکنش به خلع لباس شدنش سید حسن آقا میری نوشت: تن آدمی شریف است به جان آدمیت، سید جان عزیزتر میشی.



کد مطلب: 665302

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/665302/واکنش-احمد-خمینی-خلع-لباس-آقامیری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com