کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات قیمت مسکن در معاملات روز تهران

23 دی 1397 ساعت 9:16

بررسی قیمت روز مسکن تهران نشان می دهد یک واحد مسکونی ۱۳۷ متری در آلستوم به قیمت یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان و واحد ۵۰ متری نوساز در ارامنه جنوبی به قیمت ۳۶۲ میلیون تومان معامله شده است.


به گرارش جهان نیوز، یک واحد مسکونی ۵۵ متری با عمر ۲۲ سال در هاشمی به قیمت ۱۸۳ میلیون تومان و سوئیت ۲۹ مترمربعی در منطقه ۱۰ بریانک با عمر ۷ سال به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۵ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان به فروش رفته است.


در منطقه ۵ آپادانا یک واحد مسکونی با مساحت ۸۱ مترمربع به قیمت یک میلیارد تومان (هر مترمربع حدود ۱۲ میلیون و ۳۱۶ هزار تومان)، در منطقه ۱۶ باغ آذری واحد ۵۲ متری ۸ ساله به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۸۵۷ هزار تومان)، در منطقه ۴ ازگل واحد مسکونی ۹۵ مترمربعی با عمر ۵ سال به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۸ میلیون ۳۷۸ هزار تومان)، در منطقه ۱۵ افسریه شمالی آپارتمان ۶۸ متری نوساز به قیمت ۶۵۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان) و در منطقه ۷ ارامنه جنوبی واحد مسکونی ۵۰ متری نوساز به قیمت ۳۶۲ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۱۹۲ هزار تومان) معامله شده است.

همچنین یک دستگاه آپارتمان ۹۴ مترمربعی نوساز در منطقه ۱۸ یافت آباد به قیمت ۳۵۲ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۳ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان و در تهرانپارس واحد ۶۲ ساله با مساحت ۶۷ مترمربع به قیمت ۸۱۰ میلیون (هر مترمربع ۱۲ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان) فروخته شده است.

یک واحد مسکونی با مساحت ۶۸ متر که در سال پنجاه و پنجم ساخت قرار دارد واقع در خاوران به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۶۷۸ هزار تومان) و یک واحد ۷۲ متری ۱۴ ساله در لویزان با قیمت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۵ میلیون تومان و ۹۶۱ هزار تومان) معامله شده است.

در آلستوم واحد مسکونی ۱۳۷ متری با عمر ۳ سه سال به قیمت یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۴ میلیون و ۲۳۳ هزار تومان) و واحد ۶۲ متری با عمر ۷ سال در یافت آباد به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.
 
منبع: تسنیم


کد مطلب: 665294

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/665294/جزئیات-قیمت-مسکن-معاملات-روز-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com