جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

استقبال سناتور روس از پیام ترامپ برای بهبود رابطه با روسیه

شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب: 665225
عضو کمیته بین الملل دومای روسیه اعلام کرد که روسیه و آمریکا باید اختلاف نظرها را کنار بگذارند و بر ایجاد صلح پایدار تمرکز کنند.
استقبال سناتور روس از پیام ترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از ریانووستی، «آنتون موروزوف» عضو کمیته بین الملل دومای روسیه  در واکنش به اظهارات ترامپ، گفت: انتظارات رئیس جمهور آمریکا، برای احیای روابط با روسیه در آینده نزدیک، بر روند طبیعی حوادث تأکید دارد، زیرا بین قدرت های بزرگ نباید اختلاف نظر وجود داشته باشد.

موروزوف گفت: این جریان طبیعی حوادث است. روسیه و ایالات متحده دو قدرت بزرگ هستند که باید اختلافات را در تمام برنامه های دو جانبه و در همه سطوح جهانی کنار بگذارند و بر تقسیم حوزه نفوذ و تشکیل یک سیستم جدید امنیتی و توسعه پایدار تمام جهان توافق کنند.

وی افزود: روابط بین روسیه و آمریکا باید نمونه ای برای دیگر کشورها و همچنین همه کشورهای در حال توسعه و آن هایی که نیاز به حمایت دارند باشد. من همچنین فکر می کنم که تفاوت هایی که ما داریم موقت است و زیاد نیست.

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز در پیامی توئیتری اعلام کرد: من از اوباما، بوش و کلینتون نیز نسبت به روسیه سختگیرتر بودم؛ شاید هم سخت گیر تر از هر رئیس جمهوری دیگری (در آمریکا). همانطور که پیشتر نیز اعلام کردم، کنارآمدن با روسیه چیز خوبی است، نه چیز بد.

وی در ادامه افزود: کاملاً انتظار دارم روزی دوباره روابط خوبی با روسیه داشته باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *