پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲۱
درباره سفر جدید رئیس جمهور به گلستان

آقای روحانی پیش از سفر به شمال این یادداشت را بخوانید

شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 665106
لطفا بررسی کنید دلار مرغ ها و گاوهای ما را که برده و کجا برده است.
آقای روحانی پیش از سفر به شمال این یادداشت را بخوانید
گروه سیاسی جهان نيوز، احمد ملاشاهی: رئیس جمهور در تدارک سفر به گلستان است معمولا پیش از سفر ، گزارش منطقه به پایتخت می رسد نمی دانم در این گزارشها شرح حال ما گلستانی ها چگونه به رئیس جمهور رسیده ولی اگر ایشان از حالا ما جویا باشند حال ما از این قرار است :

ما گلستانی ها تابستان تولید می کنیم و زمستان حسرت آنچه را که تولید کردیم، می خوریم چون همان محصول یا فراورده های همان زراعت را چند برابری که فروختیم، می خریم،  سوز این معامله را فقط جماعت کشاورز می داند .

اقای رئیس جمهور تنها با صنایع تبدیلی کوچک می توان تولید  تابستانه را به فصل زمستان کشاند و درآمدزا کرد، این مطلب را همه می دانند جز برخی مدیران شما. صنایع خردی که پشتیبان محصول ما باشد، چندان هزینه بر نیست

اقای رئیس جمهور نام استان گلستان از روی  پارک جنگلی گلستان انتخاب شده که دیگر اختیارات این پارک دست ما نیست حتی محیط زیست ما باید از یک شرکتی خصوصی اجازه بگیرد اگر می توانید سایه موسسه میراث پارسیان را از سر ما گلستانی ها کم کنید که هرچه سرنخ  است به این کلاف سردرگم ختم می شود. اگر نمی شود کاری کرد لااقل نام گلستان را از روی استان ما بردارید چرا که گلستان بودن، بدون جنگل گلستان ممکن نیست.

راستی این ماجرا را از محیط زیست گلستان نپرسید که بیش از شما، از میراث خانم ابتکار (رئیس محیط زیست سابق) می ترسد و می ترسیم .

آقای رئیس جمهور دیگر از دیدن و شمردن کامیون های که به آن طرف مرز می روند و ایرانی نیستند ، خسته شدیم. از اینکه بازار ترکمنستان و روسیه از طریق  ایران پر از اجناس غیر ایرانی می شود، نگرانیم. نگرانیم که  قفل اتاق بازرگانی استان و مدیریت صنعت و معدن تجارت  همچنان به روی تجارت عام بسته است در این میان وزیر امورخارجه ما هم که از  برجام خلاصی ندارد تا به عشق آبادی که در همسایگی ماست برود برخی در ترکمنستان از تحولات منطقه ای بی خبرند و به قول های صهیونست های لنگ درهوا، بیشتر از ایران ثبات بخش، تکیه زدند

اگر عشق وزیر نمی کشد که به عشق اباد برود لااقل به روسیه همسایه شمالی ما برود و جایی برای بازار میوه، سبزی و گل ما در روسیه بازکند .
 
 آقای رییس جمهور حال مرغداری های و دامداران ما خوب نیست و اثرات این بدحالی به کل کشور رسیده است مرغ های ما از دلار حمایتی بی نصیب ماندند چرا واردات نهاده های دامی دست خود مرغدار و دامدار نباشد تا دستش پیش سلطان دانه دراز نشود. 

لطفا بررسی کنید دلار مرغ ها و گاوهای ما را که برده و کجا برده است. اگر فرجی حاصل نشد لااقل مدیریت شود تا دولت سویای تولیدی خود استان را که  با قیمت ارزان خرید تضمینی کرد با همان قیمت کمی بالاتر، به خود گلستانی ها بفروشد تا گلستان مرغ و گوشت ارزان به ملت  بدهد

آقای رئیس جمهور فقط مردم گلستان نیستند که نتایج این سفر را ارزیابی می کنند بلکه دیگر استانها چشم به دستاورد های این سفر دوختند اگر بعد این سفر، کالاهای اساسی طعم ارزانی را نچشد، جای شگفتی است چون گلستان در تولید مرغ، رب گوجه فرنگی ، پنیر و لبنیات تعیین کننده است ، اگر  عیب کار در این استان کوچک معلوم شود و گرفته شود بقیه جاها هم درست می شوند.

در پایان عرضی نیست ولی  آقای رئیس جمهور از تهران که می آیید غربال "الک" مناسب بیاورید چون در گلستان انسانها مثل گندم بیخته  می شوند، دانه درشت و خوب دور ریخته می شوند و دانه های ریز  عبور شده از غربال،  مدیر می شوند. اینجا سالهاست تناقض گلستان بودن ما و محروم ماندن ما، اینگونه محقق شده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
...
تحصیل کرده ها یا مهاجرت می کنند یا بیکارند. تورم 50 درصد شد. دلار سه چهار برابر شد. تحریم ها بیشتر شد. راستی چه خبر از برنامه های صد روزه برای حل مشکلات کشور.
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رییس جمهور باور بفرمایید الان بعد از گذشت 6 سال از تکیه بر مسند قدرت، دیگر استفاده از ادبیات "باید"، "بایستی"، " می بایست" و... در شان شما نیست. دیگر وقت شما برای بیان باید این کار را کنیم. باید آن کار را می کردیم. باید اینطور عمل کنیم باید آنطور می بودیم و... ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نرخ دلار سال پیش 4600 اکنون 10600 نزدیک به 2.5 برابر
Iran, Islamic Republic of
البته در صورت انتخاب رییسی پیش بینی سبزها و بنفشها دلار 5000 تومانی بود. واین یعنی فاجعه ملی!!!
خب الحمدلله که انتخاب نشد و دلار 5000 تومن نشد بلکه تو همون 10000 تومن موند!!!
فرانک
Romania
چه رئیسی چه هرکس دیگری بیاید افزایش نرخ دلار ( در طی ۴۰ سال گذشته ) باز هم بالاتر خواهد رفت. خیالتان راحت.!!!!
Iran, Islamic Republic of
فرانک خانم اگه فرقی نمیکرد پس چرا دوباره ایشونو انتخاب کردین؟؟چهار سال عملکردش واستون کافی نبود؟؟
Iran, Islamic Republic of
به این دولت هیچ امیدی نیست!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
می دانی چرا؟!
چون خود کرده را تدبیر نیست! ....
......
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم.دمت گرم. دمت گرم گرم.
این آشی که خود ملت پختند.....
مجيد
Iran, Islamic Republic of
آهاي ملت اين زمين هايي كه دارم اشاره مي كنم همه از ماست كه دست شماست!!!....
مجيد
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز ابتر نكن سخن ناقص مي شود. و فهم شنونده هم ناقص.
مجيد
Iran, Islamic Republic of
آهاي ملت ما داريم حالشو مي بريم شما هم از دستاوردهاي ما حالشو ببريد!!!
گوشت مرغ- روغن - گوشت قرمززززززززز/
كدام گراني كدام برجام ؟!!
مگه ما گفتيم راي بدهيد. خودتان راي داديد!!
Iran, Islamic Republic of
حتما صد روز روحانی هنوز نرسیده تا به فکر حل مشکل کشور باشد!!! ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مربا بده بابا
Iran, Islamic Republic of
نوشته خوبي بود ...
Iran, Islamic Republic of
....
United States
....