سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

درد دل های خواندنی محبوب هواداران پرسپولیس

پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 664872
گرشاسبی : قانون باید واضح و مشخص باشد. نمی‌شود من برای اداره یک تیم دولتی که هیچ بودجه‌ای از دولت ندارد ناتوان باشم اما برای مدیریت یک تیم غیردولتی توانمند جلوه کنم. مگر فرقی بین باشگاه دولتی و غیردولتی هست؟!
درد دل های خواندنی محبوب هواداران پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا گرشاسبی مدیر بازنشـستــه پـرســپولــیس بعد از مدتی سکوت حالا بخشی از حرف‌های دلش را به زبان می‌آورد. او بعد از اینکه تیمش را در شریط سخت از چنگ جریمه‌های ‌AFC و فیفا نجات داد و با پنجره بسته توانست اندوخته خوبی برای این تیم در نیم فصل دوم ایجاد کند حالا به‌عنوان یک بازنشسته مجبور به ترک پرسپولیس شده است. به نظر همه چیز عادی است اما حرف های گرشاسبی نشان از ناراحتی او از این اتفاقات دارد.
 
مدتی است سکوت کرده‌اید. بعد از گذشت این مدت فکر می‌کنید نتیجه عملکردتان در پرسپولیس چطور بوده است!
من نباید در مورد نتیجه کارم بگویم. ولی خوشحالم که هواداران پرسپولیس همچنان به من لطف دارند و ابراز محبت می‌کنند. همین ابراز لطف و محبت خستگی را از تن من بیرون می‌آورد. هواداران پرسپولیس واقعا قدرشناس هستند و من هم از این قدرشناسی واقعا تشکر می‌کنم.

فکر می‌کردید سرانجام کارتان در پرسپولیس بازنشستگی باشد؟
راستش را بخواهید فکرش را نمی‌کردم! خودم هم نفهمیدم این قانون بازنشستگی چیست که ابلاغش کردند. دیگر جرات نمی‌کنم بگویم حتما خیریتی در این کار بوده است. فقط می‌گویم خدا به من لطف و کمک کرد که در شرایطی سخت به پرسپولیس آمدم و درنهایت دینی به گردن این باشگاه بزرگ نگذاشتم.

ماموریت شما ظاهرا پرداخت بدهی‌های باشگاه بود!
نمی‌دانم! شاید این‌طور که می‌گویید باشد. اما این بار AFC اصلا با کسی شوخی نداشت. گفته بود باید بدهی‌ها را بدهند تا مجوز ادامه کار داشته باشیم. هیچ‌وقت چنین وضعیتی وجود نداشت. ولی ما مجبور شدیم همه بدهی‌ها را بپردازیم. هم رقم‌ها بالا بود و هم فرصت زیادی نداشتیم. به هر طریقی که شد بدهی‌ها را تسویه کردیم و این کار را بدون یک ریال کمک دولتی انجام دادیم. بعضی جاها شرایط پرداخت به بازیکنان را نداشتیم اما با رفاقت این موضوع را مدیریت می‌کردیم.

شنیدیم از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارید. به فوتبال بر می‌گردید؟
نه، برنامه‌ای برای بازگشت ندارم. قانون اعلام کرده من یک بازنشسته هستم و دیگر توان مدیریت کردن ندارم. پس چون ناتوانم به قانون احترام می‌گذارم و بر نمی‌گردم.

مشخص است از این قانون ناراحت هستید!؟
بحث ناراحتی نیست. قانون باید واضح و مشخص باشد. نمی‌شود من برای اداره یک تیم دولتی که هیچ بودجه‌ای از دولت ندارد ناتوان باشم اما برای مدیریت یک تیم غیردولتی توانمند جلوه کنم. مگر فرقی بین باشگاه دولتی و غیردولتی هست؟! اصلا در ورزش قهرمانی بازنشستگی معنا دارد. در ورزش قهرمانی مدیر پرکار و کم‌کار معنا پیدا می‌کند.

خودتان را یک مدیر پرکار می‌دانید یا کم‌کار؟
از مردم باید بپرسید. اصلا باید به آمار مراجعه کنید. آمار می‌گوید ۴۰ میلیارد تومان بدهی پرداخت شده. الان هم پرسپولیس را با کلی موجودی تحویل داده‌ام؛ یعنی نباید فرقی باشد؟ من هیچ ادعایی ندارم. برای این تیم همه‌جوره آورده داشتم اما یک ریال برای خودم برداشت نکردم.

برخی برای رها شدن از این قانون تلاش‌های بسیار کردند!
من نه اهل لابی کردن هستم و نه اهل آویزان شدن. به قانون احترام می‌گذارم حتی اگر قانون ایراد داشته باشد. چرا باید پارتی جور کنم تا پست بگیرم؟

فرهیختگان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *