شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴

هاشمی منافع ملی را بر گروهی مقدم می‌دانست!

پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 664824
برادر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه باید وحدت بین جریان‌ها را حفظ کنیم و آتش تفرقه را خاموش کنیم، گفت: برخلاف نظر شیطان صفتان جمهوری اسلامی در چهلمین سال تولدش قدرتمندتر از گذشته در حرکت است.
هاشمی منافع ملی را بر گروهی مقدم می‌دانست!
به گزارش جهان نيوز، محمد هاشمی‌رفسنجانی برادر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز(پنجشنبه، 20 دی) در دومین مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی در سخنانی، گفت: حفظ نظام، وحدت و عزت ملت ایران، میراث مرحوم هاشمی بود. 

وی افزود: مشی هاشمی اعتدال بود و جامه تقوا بر تن جامعه دوختن بود، هاشمی، میانه‌روی و وحدت‌آفرینی را بر تفرقه و منافع ملی را بر منافع گروهی مقدم می‌دانست.

برادر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه باید وحدت بین جریان‌ها را حفظ‌کنیم و آتش تفرقه را خاموش کنیم، اظهار داشت: برخلاف نظر‌ شیطان‌ صفتان، جمهوری اسلامی در چهلمین سال‌ تولدش قدرتمندتر ازگذشته در حرکت است و ارزش‌ها و آرمان‌های مکتب اهل بیت به خاستگاه جویندگان حق و حقیقت تبدیل شده است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
والله...!!!
رر
Iran, Islamic Republic of
اشتباه چاپي است ....
Iran, Islamic Republic of
شيطان صفتان !
منظورش شماست جناب جنجال نيوز !